OOTD: Flowers on black

Zilele astea am fost exact pe dos. Ce, a venit primăvara? Unde? Loredana poartă negru! M-a prins această dragoste de negru acum ceva vreme, când mi-am dat seama că nu prea am mai deloc haine ca să alcătuiesc o ținută all black. Problema trebuia rezolvată!


Dacă mă crezi sau nu, nici pantaloni negri nu aveam până acum. Mereu am preferat blugii mai mult sau mai puțin albaștri sau pantalonii crem. Da, știu, e inadmisibil să nu am o pereche de pantaloni negri în șifonier, dar uite-mă. De curând am dat o nouă comandă pe Kurtmann, așa că am vânat o pereche de pantaloni care să mă mulțumească. Nu că aș fi eu mega-pretențioasă, doar că sunt de multe ori între mărimi.

Sunt slăbuță, după cum se vede, dar în zona șoldurilor... să spunem doar că uneori mărimea 34 îmi e mică. Însă, am avut norocul să găsesc această pereche de pantaloni Pimkie la un super-preț de 54,90 lei. Se vede că au avut un preț bun și o calitate pe măsură, pentru că stocul s-a epuizat foarte repede. Însă în categoria destinată femeilor cu siguranță vei găsi și alte produse care merită să fie adăugate în wishlist. Cel mai mult m-a încântat elasticul din talie. Iubesc acest gen de pantaloni! Sunt singura care stă mereu cu grijă că a uitat fermoarul deschis sau că se va rupe nasturele? Deși au o lungime bună și nu îmi sunt scurți, am ales să îi suflec azi și să îi port cu o pereche de teniși comozi (pleonasm sau nu?).


Cămășuța Sheinside mi-a atras atenția încă din prima clipă și nu regret deloc că am cumpărat-o. Este transparentă, lunguță, iar detaliile înflorate îi oferă un aer aparte.











Păpădii, păpădii, păpădii peste câmpii! Rușine să-mi fie că nici măcare nu am avut puterea să suflu ca lumea, dar sper ca gif-ul de mai jos să vă binedispună!


GEANTĂ ADONA

♡ Dacă ți-a plăcut ținuta mea, m-aș bucura să îmi spui. Aștept cu mare drag comentariul tău! 


Pagini