OOTD: Let's go for a walk, my love!


Blugi rupți Sheinside, o bluză ușoară Zara de la Kurtmann, adidași roz Victory, geantă Adona, Debbie, părul ombre prins în coadă și un ruj puternic, vișiniu închis. Acestea sunt elementele ținutei de azi. 

 Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510
RO: Am văzut acești blugi negri pe atâtea bloguri de fashion, încât m-am îndrăgostit iremediabil pe ei. Se găsesc în multe magazine online atât din țară, cât și din afară. Știu că blugii rupți nu sunt pe placul tuturor, însă mie îmi plac la nebunie. Oferă look-ului un aer apare, de ”bad girl”, cu care e imposibil să dai greș.

EN: Today I was wearing my ripped jeans by Sheinside, a blue Zara blouse by Kurtmann, pink shoes by Victory, Adona bag, ombre hair in a ponytail and a powerful lipstick. I saw this black jeans so often on fashion blogs so I fall in love with them. I know that not everybody likes ripped jeans, but I just adore them! They make my look to be more special, like a "bad girl" look. I hope you like this outfit! Kisses!





Bluza Kurtmann e iarăși o piesă cu care nu puteți da greș: e lejeră, ușor de purtat, iar culoarea arată tare bine pentru un păr ceva mai blond sau în combinație cu maro. Are exact lungimea pe care o speram, pentru că îmi place mult modul în care arată cu blugi cu talie înaltă (aceștia din urmă sunt preferații mei când vine voba de jeanși).




Adona bag, Debbie
Victory Shoes


Aștept cu mare nerăbdare părerile voastre despre această ținută!
Vă îmbrățișez cu drag!


Pagini