Produse terminate in lunile martie si aprilie 2015

Nu știu ce se întâmplă, dar nu mai pot să termin într-o lună un număr decent de produse astfel încât să le dedic o postare pe blog. Așa că strâng două luni și prezint un articol de ”empties colectiv”, cu produse terminate în martie și aprilie 2015.


Am ”tras” de cremele Apidermin foarte, foarte multă vreme. Dacă cea pentru seară a fost cât de cât ok (chiar dacă era grasă, măcar hidrata bine), cea de zi nu m-a încântat mai deloc. Dacă aplicam mai multă tenul devenea lucios, lipicios, iar fondul de ten se așeza greu. Inclusiv SPF-ul 15 nu m-a mulțumit. Le-am făcut un review aici.

Uleiul de cocos Solaris a fost marea mea dragoste. L-am folosit peste tot: pe corp, pe păr, la clătite sau prăjituri. E divin! Nu am cuvinte să spun cât de mult iubesc uleiul de cocos.


Am terminat un săpun lichid pentru mâini antibacterian Balea, care a fost ok. Ok și atât a fost și săpunul Harmony.

Pe de altă parte, îmi place la nebunie săpunul Ortos cu borax pentru ten. Îl folosesc rar, recunosc, dar e foarte, foarte bun. E indicat pentru pielea cu acnee și puncte negre. Curăță extrem de bine, dar nu usucă pielea, spre deosebire de săpunul cu sulf. Pielea rămâne foarte catifelată și mi-a plăcut tare mult, mai ales că e foarte ieftin - aprox. 5 lei din plafar.


Am fost foarte curioasă de acest șampon Garnier Fructis și nu m-a dezamăgit. Curăța bine părul, poate un pic prea bine. L-am folosit în paralel cu șamponul purifiant Yves Rocher și am greșit, pentru că ambele șampoane sunt dure, după spălare scalpul ”scârțâie”. Mi-am sensibilizat puțin scalpul, dar am  rezolvat problema cu uleiul de tea tree, despre care vă voi vorbi mai jos. 

Gelul de duș Yves Rocher nu cred că mai are nevoie de vreo prezentare. Iubesc gelurile lor de duș și punct.


Fluidul de curățare Gerovital H3 Derma+ a fost o surpriză frumoasă. Un demachiant bun, care nu irita ochii și curăța destul de bine machiajul.

Uleiul de tea tree mai are nevoie de prezentări? Cumpăr cel puțin un flacon pe lună. Ca să vedeți cum îl folosesc vă invit să citiți articolul despre uleiul de arbore de ceai Solaris.

Dischetele demachiante Ideree au fost ok, nu știu de unde le-am luat, dar mereu le aleg pe cele cusute pe margini și nu dau greș.


Nu îmi vine să cred că am empties în categoria de machiaj! Ca să vedeți că nu vorbesc prostii, am simțit nevoie să vă arăt o poză și cu cele două recipiente de pudră și, respectiv, fond de ten compact!

Am terminat un fond de ten Jemma Kid care mi-a plăcut la nebunie. Este/era un fond de ten compact cu o putere medie de acoperire și un finish semi-mat. Arăta superb pe ten și nu mai aveam nevoie de pudră peste. Se aplica foarte ușor: pur și simplu îl luam cu burețelul din cutiuță și îl întindeam pe ten. Dezavantajul este că s-a consumata rapid, eu l-am folosit de maximum 30 de ori, așa că nu este un produs foarte bun raportat la durabilitate-preț. Are și un review aici.

Pudra Essence all about matt a fost o pudră ok. Translucidă, această pudră se aplica uniform și matifia de minune tenul. O foloseam de multă vreme (ca să nu mai spun că intrase în project pan-ul de ”6 till Christmas”, iar eu o termin în mai!), așa că mă cam săturasem de ea și abia așteptam să o termin în sfârșit. Însă o recomand cu drag! Găsiți surioara ei compactă aici.

Mascara Sexy Pulp de la Yves Rocher a fost o bucurie. Deși avea culoarea maro, contura frumos genele, le alungea și oferea un aspect natural, deloc încărcat. Mi-a plăcut la nebunie!









Baza fortifiantă pentru unghii Farmec nu lipsește din casa mea. Oferă unghiilor un aspect superb cu sau fără ojă deasupra. Am vorbit mai multe despre ea aici.

Am folosit și o mostră de cremă Leciderm, care nu mi-a plăcut deloc. Chiar și pentru corp este mult, mult prea grasă.


Voi ați folosit vreunul dintre aceste produse? 
Ce păreri v-au format?
Vă îmbrățișez cu drag!


Pagini