4 ”must have” from WalkTrendy

RO: Pentru că vara și-a intrat pe deplin în rol, am început în ultima vreme să mă orientez mai mult către ținute lejere: rochii, fuste, kimono-uri sau bluze subțiri. V-am pregătit azi un scurt colaj cu patru produse pe care le-aș putea integra cu ușurință în outfit-urile mele de vară. Am ales, în primul rând, un kimono roz pudrat minunat, cu un design deosebit. Arată divin cu pantaloni scurți, nu credeți? Am optat apoi pentru o fustă midi cu imprimeu floral. Am doar o fustă midi în prezent, dar m-am îndrăgostit atât de tare de ele, că mai vreau încă zece! O rochie maxi florală, comodă nu poate fi niciodată refuzată. Iar brățara neagră poate fi atât de ușor de asortat, că merge cu fiecare dintre celelalte trei produse prezentate. Sunt foarte curioasă să știu dacă vă plac alegerile mele! Nu uitați să dați click pe link-urile marcate cu roșu și să vă alegeți propriile piese vestimentare favorite de pe WalkTrendy. Vă doresc o săptămână superbă! ♡♡♡



                               KIMONOSKIRT. BRACELETMAXI DRESS


EN: Because the summer is already here, I started to search for more "light" items like dresses, skirts, kimonos or thin blouses. Today I prepared for you a collage with four items that I would totally wear in these summer days. First of all I chose a beautiful pink kimono, with a great design. It looks amazing with shorts, don't you think? I also picked one pretty midi skirt with floral print. I have only one midi skirt now, but I fall in love with them so badly that I want another ten! Also I can't refuse one maxi dress with floral print. The black bracelet is so easily to wear so I can suit with every single item below. I am very curious to know if you like my choices! Don't forget to check the links marked with red! You can choose your own favourite items from WalkTrendy. I wish you a perfect week! ♡♡♡


Pagini