OOTD: Spoiled woman

RO: Când persoana iubită îi spune unei femei că este superbă, că rochia îi stă bine sau că machiajul o avantajează, e imposibil ca ziua ei să nu îi înceapă bine. Recunosc, sunt o răsfăţată din acest punct de vedere.


Când am purtat prima oară această rochie Romwe, prietenul meu mi-a spus că este cea mai frumoasă rochiţă pe care o am. Ce-i drept, îmi place şi mie foarte mult şi cu siguranţă o voi purta des în această vară. E comodă, uşoară, vaporoasă şi mă tentează să o port chiar şi cu tenişi. Îmi plac detaliile ei, inclusiv năsturelul de la spate (da, știu, eu am uitat să îl închid și puteți vedea asta în clip sau în ultima poză). Sandalele sunt o achiziție mai veche și, recunosc, nu le-am purtat prea mult, iar rucsacul nu e la prima apariție pe blog. Cert este că în ziua în care am purtat această rochiță m-am simțit răsfățată în adevăratul sens al cuvântului. Aștept cu mare drag părerile voastre, nu uitați să vizionați clipul de mai jos! Pupici!♡♡♡


Video:


EN: When your man tells you that you are gorgeous, that your dress looks amazing on you or the makeup suits you well, it is impossible not to have a great day. I have to admit, I am a spoiled woman. When I wore for the very first time this dress from Romwe, my boyfriend told me this is the prettiest dress that I have. Well, I like it too and for sure I am going to wear it a lot in this summer. It's super comfy and I would wear it with sneackers too. I love the details, especially the button from the back (yes, I totally forgot to close it, you can see this on my video above or in my last picture). I have these sandals for a while but I didn't wore them very much. The bag is an old item. One thing is sure: I felt really spoiled this day! I can't wait to read your feedback and don't forget to watch the video above! Kisses! ♡♡♡





♡♡♡

Pagini