M-am imprietenit cu sticla eco Tupperware

Încă de la început trebuie să îți spun că eu sunt mare băutoare de apă. Nu vreau să te sperii sau să exagerez, dar rare sunt zilele când cobor sub 3 litri de apă. Organismul meu s-a obișnuit așa de acum trei ani, de când am început să am probleme cu rinichii. Azi îți vorbesc despre o sticlă eco Tupperware, care îmi este prietenă bună de ceva vreme.

Nu plec niciodată de acasă fără apă la mine și, până să am această sticlă Tupperware, obișnuiam să cumpăr o sticlă de apă plată și să o refolosesc. Însă mai mult de o săptămână nu o puteam folosi, pentru că plasticul prindea o culoare ciudată și un miros diferit. Așa că o aruncam. 

Am fost mai mult decât încântată când am primit o sticlă eco 750 ml de la Tupperware.ro (împreună cu forma din silicon pentru brioșe, pe care ați văzut-o în rețeta de brioșe cu zmeură). Îmi doream de mult o asemenea sticlă specială, pe care să mă pot baza oricând. Este puțin mai mare decât o sticlă normală de 500 ml pe care o purtam eu în geantă zi de zi, însă la drum lung este extrem de utilă ceva mai multă apă, mai ales acum, când temperaturile sar de 35 de grade Celsius. Bineînțeles, sticla poate fi umplută pe jumătate, după preferințe. Este foarte ușoară goală și e potrivită pentru toate gențile mele.

Sticlele eco Tupperware pot fi găsite în mai multe variante. În funcție de capacitate există sticle de 1 litru, 750 ml sau 500 ml, în funcție de modul de deschidere pot avea capac înșurubabil, ca sticlele clasice, sau capac ce se ridică, pentru rapiditate, așa cum este și al meu. De asemenea, sticlele pot avea diferite culori. 



Cu toate că există aceste diferențieri, avantajele sunt aceleași:

  • sticlele Tupperware sunt refolosibile și ecologice;
  • sticlele Tupperware au inerție termică și păstrează temperatura inițială pentru o perioadă mai lungă - avantaj notabil acum, când ne dorim să luăm apă rece cu noi când plecăm în oraș;
  • sticlele Tupperware pot fi transportate oriunde, pot fi ținute la frigider și datorită capacului etanș niciodată nu vom avea accidente. Eu nu am pățit să îmi curgă nici măcar o picătură de apă în geantă, chiar dacă sticla s-a rostogolit în cele mai ciudate poziții;
  • sticlele sunt transparente, deci putem vedea câtă apă mai este de băut;
  • sticlele sunt robuste, sunt stabile pe suprafete plane, se deschid ușor;
  • sticlele nu prind miros neplăcut și se curăță ușor. Dacă am avut în ea limonadă, nu este nevoie decât de o clătire pentru a scăpa definitiv de mirosul de citrice;
  • un avantaj notabil este că sunt... drăguțe! Mie îmi e tare drag de sticla mea eco și sincer, parcă aș bea și mai multă apă zi de zi.


Îți recomand cu tot dragul o sticlă eco Tupperware și dacă bei puțină apă zilnic îți garantez că o astfel de sticlă te va convinge să o ții mereu cu tine și să o deschizi mai des.

Tu cum stai cu consumul de apă în ultima vreme?


Pagini