OOTD: Rochie rosie cu cordon in talie

Zilele trecute am purtat pentru prima oară rochia roșie SheIn și m-am simțit tare, tare bine. Am așteptat-o mult și, de ce să mint, am avut și o mică dezamăgire când am văzut-o. Pe site, culoarea este alta, un vișiniu-marsala, dar în realitate rochia este un roșu aprins. Este un detaliu semnificativ și mi-aș fi dorit ca rochia să aibă acea culore, dar nici roșul primit nu este rău. Ba deloc. Parcă are un farmec aparte astfel. M-a atrat mult lungimea, una decentă, dar și faptul că rochia are mâneci scurte. Cordonul este indepenent, iar la spate rochia are un mic năsturel sus. Are pe sub o dublură subțire, tocmai pentru a nu fi transparentă. O rochie roșie cu cordon în talie nu trebuie să lipsească din dulapul niciunei femei, nu crezi?



  Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510


În picioare port o pereche de pantofi negri SheIn. Am fost sceptică atunci când i-am ales și îmi era teamă că vor fi ciudați, dar cred că ne vom împrieteni de minune la toamnă. Iubesc pantofii cu talpă joasă, mai ales cei în stil Oxford. Am ales mărimea 37, mărimea mea și mi se potrivesc de minune. De altfel, niciodată nu am dat greș cu măsurătorile de pe SheIn la pantofi. Din păcate nu am o fotografie de aproape cu pantofii; ne-a prins furtuna și am fugit acasă, dar sigur îi veți mai vedea pe blog.


Am ales să port această rochie cu un colier HappinessBoutique, de o eleganță aparte. E un colier pe care mi-l imaginez purtat cu o cămașă din denim sau cu o rochie elegantă, neagră. E versatil și finuț, ca multe alte modele de pe site-ul lor. Transportul este gratuit oriunde, iar dacă te înscrii în reward program și îndeplinești pașii poți obține reduceri frumoase și puncte care pot fi folosite la comenzile viitoare.







Tu la ce te gândești când spui roșu? La pasiune, la tinerețe, la deochi, la rujul roșu, la apus? Sunt tare curioasă să aud părere ta. ♡♡♡



Pagini