OOTD: Salopeta scurta de vara

Afară, fie zi sau noapte, parcă sunt 748399108 grade Celsius. Când plec de acasă simt nevoia să arunc pe mine orice se poate mai subțire, așa că această salopetă SheIn mi-a ajuns exact la fix. Am fost sceptică atunci când am ales-o, mi se părea prea subțire, prea scurtă (da, prea-prea, dar nu prea ca la țară), dar acum mă bucur din suflet că o am. 


Salopeta scurtă de vară e un must-have. E incredibil de lejeră și de răcoroasă. Am ales mărimea M și cred că aș fi putut purta și L, așa că mare atenție la mărimi. Nu se vede prin ea, iar șnurul din talie e de folos pentru ajustări. Eu am ales să o port cu o pereche de adidași Victory și o geantă maro, accesorizând cu un lanț Pull and Bear.

Nici vorbă să ies din casă cu părul desprins, așa că l-am împletit pe o parte. Oricum,îmi dă atâtea bătăi de cap părul lung, încât să nu vă mire vreo schimbare în viitorul apropiat.

VICTORY SHOES
RANDOM BAG




Am găsit pe stradă desenat un șotron, cum să nu profit?





Aștept cu mare drag părerile voastre! Pupici! ♡♡♡

Pagini