5 motive pentru care îmi doresc un Toshiba Satellite Click Mini

Toshiba împlinește 30anideinovații și ne ademenește cu premii tentante la concursul aniversar. Mai jos descoperi de ce îmi doresc un Toshiba Satellite Click Mini, dar și cum să câștigi unul dintre cele 30 de laptopuri puse la bătaie pe site-ul www.30anideinovatii.ro.

Stânga, dreapta, peste tot TEHNOLOGIE!


Că iubesc tehnologia, gadget-urile și inovația nu e o noutate. La urma urmei, îți scriu acum un articol pe care nu l-ai citi dacă tu nu ai avea acces la tehnologie. Ne înconjoară și ne acaparează tot mai mult pe zi ce trece. În stânga, în dreapta, în față, în spate, totul e tehnologie. Cine ar fi crezut acum câteva zeci de ani că printr-un singur click vom putea vorbi și ne vom vedea pe un ecran subțire cu cei dragi, chiar dacă ne separă mări și țări? Acum avem la dispoziție mii se aplicații pe smartphone, taletă sau laptop și oriunde am fi, e imposibil să nu ne descurcăm. Avem hărți, plăți online, putem face rezervări la film sau ne putem cumpăra biletul de avion stând pe canapea, cu o cană mare de ceai în mână. Îmi place că m-am născut într-o generație care se poate bucura de inovații ce ne pot ușura viața la orice pas. Datorită evoluției pot face azi o mulțime de lucruri și mă pot simți cu adevărat împlinită.

Sunt #fashionblogger și am nevoie inovație


De aproape doi ani de zile scriu pe blog constant și iubesc atât de mult ceea ce fac, încât să nu te mire dacă și peste 20 de ani voi fi tot aici. În calitate de fashion blogger, ultimul lucru pe care mi-l doresc este să întâmpin probleme cu gadget-urile mele. În primul rând, am nevoie de camera foto mereu încărcată, mereu pregătită pentru noi fotografii. Însă laptopul este cel care mă ajută să editez pozele și să scriu postările.Nici de smartphone sau de tabletă nu mă pot lipsi. Le folosesc mereu când sunt în călătorii, pentru a fi la curent cu noutățile, pentru a putea răspunde comentariilor și mailurilor zilnice. Recunosc, este o muncă dificilă în spatele blogului, însă  când există pasiune și dăruire nimic nu este greu sau obositor. Dovadă stă colajul de mai jos.


Și pentru că sunt taur, nu sunt o mare adeptă a schimbărilor, dar în ceea ce privește tehnologia, parcă fac mereu excepții. De fapt, chiar fac excepții. De când am descoperit online noul Toshiba Satellite Click Mini, am citit o mulțime de păreri despre el și am urmărit o grămadă de recenzii video. Așa mi-am dat seama că este un gadget care mi-ar folosi extrem de mult și, recunosc, mi-l doresc foarte tare. Și dacă nu știi despre ce vorbesc, îți enumăr mai jos 5 motive pentru care îmi doresc un Toshiba Satellite Click Mini:

1.Toshiba Satellite Click Mini este multifuncțional. La o primă impresie, ai zice că Toshiba Satellite Click Mini este un laptop modern, pentru care inovația nu e doar un slogan. Ei bine, nimic greșit până aici, însă Satellite Click Mini poate deveni în doar câteva secunde... tabletă! Astfel că, un gadget 2 în 1 ce poate funcționa și ca laptop, și ca tabletă, este cheia către libertate și portabilitate. Găsesc această caracteristică uimitoare și deja mă văd folosind tableta pentru jocuri și aplicații, în pat sau la o cafenea. Apoi, dacă trebuie să termin un proiect, să răspund la un mail sau să scriu o postare, pot conecta tastatura cu touch-pad și nimic nu mă poate împiedica să folosesc unealta Satellite Click Mini la potențialul său maxim. 



2.Toshiba Satellite Click Mini are performanțe premium. Dacă te gândești că Satellite Click Mini este un alt produs ce se vrea a fi 2 în 1 și nu reușește să facă bine niciuna dintre funcții, te înșeli. Cu toate că acest produs este multifuncțional, nu face rabat de la calitate. Chiar dacă este compact, Toshiba Satellite Click Mini are caracteristici de top ce contribuie la o navigare pe internet eficientă fie din modulul de tabletă, fie din cel de laptop. Dispozitivul are Windows 8.1, procesor Intel Atom de 1.33Ghz și 2 Gb de Ram. Dotat cu placă video Intel HD Graphics, unitate SSD de 32 Gb și rezoluție Full HD, gadget-ul se dovedește a fi un prieten de nădejde oricui. Satellite Click Mini are o tastatură cu touch-pad de dimensiuni normale, pentru a putea fi manevrat cu ușurință. În plus, pentru iubitorii de muzică, așa ca mine, difuzoarele stereo cu Dolby® Digital Plus îți gâdilă puțin urechile pe acordurile melodiilor preferate.







3.Toshiba Satellite Click Mini este ușor de transportat. Un aspect extrem, extrem de important pentru mine este greutatea unui dispozitiv. Plec destul de des în călătorii, astfel că sunt în căutarea unor gadget-uri performante, dar de dimensiuni reduse, care să cântărească puțin în bagaj. Toshiba Satellite Click Mini este ideal pentru astfel de situații, este compact și poate fi transportat fără probleme. Cu o greutate mică-mică, dar nu chiar cât o furnică (tableta cântărește 470g, iar împreună cu tastatura ajunge la 999g), Satellite Click Mini poate fi purtat zi de zi în geantă, în rucsac, poate fi luat în vacanțe sau deplasări de week-end. Greutatea redusă este utilă și celor care obșinuiesc să urmărească seriale cu laptopul pe picioare, cum fac și eu deseori.




4.Toshiba Satellite Click Mini oferă conectivitate oriunde, oricând. Cu Satellite Click Mini este foarte ușor să fii mereu conectat la lumea virtuală. Transferul de fișiere și conectarea la alte dispozitive externe se face cât ai bate din palme. Poți transfera filmulețe, fotografii sau alte documente prin intermediul slotului de card micro-SD și a porturilor USB. Funcția wireless display este inclusă pentru a partaja conținut audio și video fără a fi necesare cablurile. În acest fel, transferul fotografiilor mele din ședințele foto se poate face rapid, la fel și încărcarea lor pe blog. Conectarea wireless se face în viteză, cu un suport de rețea de 802.11b/g/n (până la 150 Mbps).  Mă pot conecta fără probleme la wireless oriunde: acasă, la facultate, într-o cafenea.


5.Toshiba Satellite Click Mini imortalizează cu succes cele mai importante momente. Orice fashion blogger trebuie să aibă în orice moment un smartphone sau o tabletă cu o cameră bună. Majoritatea fotografiilor imortalizate ajung pe Instagram sau pe pagina de Facebook și sunt o oportunitate uriașă de a ține legătura cu persoanele care te urmăresc. Toshiba Satellite Click Mini este dotat cu cameră posterioară de 5 MP, pentru a surprinde la calitate înaltă cele mai interesante cadre. În plus, aplicația Toshiba TruCapture este utilă în convertirea informației de pe documentele de hârtie în format digital. Camera frontală de 2 MP este perfectă  pentru selfie-uri cu cei dragi, dar și pentru discuțiile video pe Skype.


Toshiba Satellite Click Mini este un dispozitiv util oricui, mai ales bloggerilor. Cu ajutorul său pot fi mereu în contact cu lumea virtuală și pot fi alături de cititorii mei. Toshiba împlinește 30anideinovații, vreme în care a adus pe piață tehnologie pentru fiecare. 

Astfel că Toshiba răsplătește fidelitatea printr-un concurs aniversar ce te premiază cu unul dintre cele 29 de laptopuri Satellite Click Mini sau cu marele premiu, un KIRABOOK! Dacă de curând ți-ai achizionat un produs Toshiba, tot ce trebuie să faci este să intri pe www.30anideinovatii.ro și să urmezi pașii pentru a câștiga. Introdu toate datele cerute, apasă butonul ”Înregistrare” și te poți număra printre fericiții câștigători! 

Recunosc, trec pe lista mea de dorințe un Toshiba Satellite Click Mini. E modern, puternic, ușor, are dublă întrebuințare și nu te lasă la greu, oriunde te-ai afla. Perfect pentru un fashion blogger!

Tu ce părere ai despre Toshiba Satellite Click Mini? 
Nu-i așa că i-ar sta bine și pe biroul tău? 

Pagini