Angry Birds si Testoasele Ninja?

Cu toate că este vară, am decis să mă dedic mai mult blogging-ului. Scriu mai des, fac mai multe oufit-uri și încerc să vin mereu cu ceva nou. Nu pot însă să nu remarc detașarea cu care sora mea petrece această vară. La vârsta ei, e ceva normal să te bucuri de vacanță. Mai are puțin și trece în clasa a VII-a, deci e firesc să se bucure din plin de aceste zile libere fără teme, mers la școală sau lecții de învățat. Din când în când mai trag cu ochiul în istoricul ei și, deși poate nu este moral, o mai... verific.

În ultima vreme văd că se joacă tot mai mult, iar preferatele ei sunt acele jocuri angry birds. Recunosc, și eu m-am jucat acum un an pe telefon acest joc. Erau perioade când pur și simplu mă enervam cumplit că nu reușeam să distrug purcelușii verzi, inamicii mei. Mai nou, văd că pe internet au apărut o mulțime de jocuri derivate din Angry Birds, care mai de care mai interesante. Ba mai mult, personajele din Angry Birds apar tot mai des în magazine: pe perne, pe tricouri, pe căni etc. Nu pot să mă supăr, sunt chiar drăguțe.


Și, pentru că sora mea nu e tocmai genul care să se mai joace jocuri cu prințese, am văzut că intră deseori și pe jocuri testoasele ninja. Îți pun ceva îndemânarea la contribuție și sunt o modalitate lejeră de relaxare pentru vacanța de vară. Deși par a fi ”jocuri de băieți”, până la urmă de ce nu ar putea fi jucate și de fete?


Eu prefer să îmi iau cartea și să mă pun puțin în pat, mai am 30 de pagini și termin încă un volum din seria ”Melania Lupu” a Rodicăi Ojog-Brașoveanu. O las pe sora mea să exploreze posibilitățile în ceea ce privește jocurile, parcă pe ea o prinde mai bine acest ”sport”. Sunt însă curioasă să știu dacă avem adulți în toată firea pe aici, care se joacă diverse jocuri pe internet. Cine are curaj să ridice două degete? :)

Pagini