Cu si despre extensii de par CCHairextensions.com

Este foarte important să avem mereu un păr sănătos, strălucitor şi curat. Parcă atunci când avem o coafură îngrijită ne simţim mai încrezătoare, nu? Eu când am zile cu păr mai "puţin fericit", prins în vârful capului, simt că abia aştept să ajung acasă, să îl îmbălsămez şi să îl aranjez pentru a doua zi. Cel mai des îmi port părul desprins, dar rareori folosesc placa de păr sau ondulatorul. Buclele lejere sunt făcute cu ajutorul metodei cu bentiţa, iar dacă nu am timp să îl pregătesc după spălare, îl pot purta şi aşa simplu, pentru că este oricum destul de drept.

Pentru că am părul destul de lung şi nu cred că îl voi tunde curând, nu am nevoie de produse din categoria hair extensions, dar sunt sigură că foarte multe dintre voi caută extensiile potrivite. Nu am purtat niciodată extensii, dar am văzut-o de curând pe Sima Denisa purtând şi mi-am dat seama că arată minunat şi foate, foarte natural.

Există multiple tipuri de extensii dar, înainte de toate, trebuie acordată o atenţie sporită culorii. E fundamental ca extensiile să fie aceeaşi nuanţă a părului, dacă vreţi ca acestea să nu fie recunoscute. Am văzut însă şi multe fete care aleg extensii în nuanţe mai deschise, pentru a crea un efecte de ombre hair, dar şi extensii în culori puternice (roz, albastru, verde etc), pentru un look nonconformist.

Puteţi alege extensii din categoria clip in hair extensions. Această categorie de extensii de păr este cea mai populară dintre toate, mai ales datorită greutăţii: între 70 şi 160g ce uşurează purtarea. Aceste extensii se prind uşor în păr, se dau jos fără greutate şi pot fi aplicate oricând, de pe o zi pe alta. Calitatea este înaltă, pentru a oferi o senzaţie plăcută în timpul purtării şi pentru a elimina feeling-ul de "artificial".


Pe de altă parte, extensiile din categoria hair weave de pe cchairextensions.com sunt apreciate îndeosebi de femeile de culoare. Calitatea părului, textura, sunt diferite şi se contopesc de minune cu părul natural afro. Părul din extensiile hair weave este fin şi mătăsos, ce oferă un aspect natural.


Repet, deşi momentan nu am nevoie de extensii de păr, nu se ştie niciodată şi mă bucur că am descoperit site-ul cchairextensions.com. Poate că v-am ajutat pe voi prin acest articol, cine ştie? Îl las aici, pe blog, să fie descoperit de persoanele interesate.


Voi aţi folosit până acum extensii de păr? 
Aţi fost mulţumite de experienţă?
Pupici! 

Pagini