Iute ca gandul pe trotineta electrica

Cand eram copil, numarul jucariilor mele era limitat. De altfel, tin si acum minte ca am avut o bicicleta mica-mica, pe care totusi imi era teama sa merg. Nici macar rotile ajutatoare nu ma prea ajutau. De altfel, bicicleta a ramas undeva la tara, in aceeasi forma: cu rotile ajutatoare montate, in speranta ca poate, candva, voi avea curajul sa ii dau o sansa si sa o incalec. Am descoperit-o recent si, cu toate ca fotografia nu are o calitate prea buna, cred ca spune cat 1000 de cuvinte. Recunosc, nu am fost o fire sportiva niciodata, din contra. Metabolismul meu m-a inzestrat cu sansa de a fi slaba, foarte slaba, dar asta nu inseamna ca acum nu trebuie sa muncesc pentru a avea un corp armonios. Pe atunci, nici nu speram la o trotineta electrica, atat de populara la copiii din zilele noastre. Ma bucur cand vad in parc parinti cu prichindei care fac sport. Pe langa faptul ca ii ajuta sa fie sanatosi, e si o oportunitate excelenta de a petrece timpul impreuna. Stiu cat de greu este sa petreci timp pretios cu copilul tau, mai ales cand ajungi acasa obosit de la munca si casa trebuie pusa la punct.


Sportul trebuie sa fie o parte esentiala atat din viata copiilor, cat si din viata adultilor. Zilnic trebuie ”lucrat” cat de putin, astfel incat corpul sa se mentina in forma. Miscarea contribuie la pastrarea sanatatii, asa ca macar 30 de minute pe zi trebuie sa le dedicam acestui scop. Mersul pe jos in locul atobuzului este un avantaj pentru sanatate. Daca aveti un parc aproape, alergatul poate fi o solutie extrem de benefica organismului. Este foarte usor sa facem exercitii fizice si acasa, chiar daca nu dispunem de aparatura pe care o are o sala de sport. Insa copiii nu fac abdomene sau flotari, asa ca trebuie sa ii ”pacalim” sa faca sport. O trotineta electrica moderna, in roz sau albastru, cu tot felul de abtibilduri, poate fi o solutie practica.



Cei mici trebuie sa iubeasca miscarea si sa o prefere oricand, in defavoarea statului pe tableta sau la laptop. Recunosc, acum apreciez beneficiile sportului asupra sanatatii mele si ma bucur ca, desi tarziu, am inceput sa-l practic regulat. Nu as spune pas unei trotinete electrice pentru adulti! Asadar, dam o tura iute ca gandul pe trotineta electrica?

Pagini