OOTD: O tonă de alb alb + o geantă cu aspect vintage

Acum, când vara este aproape gata, încep să prind drag de rochiile albe. De fapt, de alb în general, motiv pentru care în ținuta de jos se regăsesc 3 piese în această pură și nevinovată (non)culoare: rochia, sandalele și vesta.

  Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510



Recunosc, când am făcut aceste fotografii am fost tare distrată și abia dacă am stat locului. Nici nu vreți să știți câteva fotografii ciudate au ieșit - în majoritatea aveam ba o mână, ba un picior, ba un cap în mișcare, parcă apăreau fantome în cadru. Dragul meu fotograf oricum a strâmbat din nas când a văzut ținuta mea, ce-i drept e destul de greu să faci fotografii unei rochii albe. Fundalul ales era altul, dar vreo patru polițiști ce păzeau biblioteca au început să mustăcească și a trebuit să plecăm - nu mă simțeam deloc în largul meu. Am mers apoi la sigur, cu un fundal vechi din Centru, fotografiat în multiple ținute anterioare.

Rochița îmi place, deși am cam dat greș cu mărimea. Nu știu de ce am ales M, dar îmi este mare la subraț și am prins-o cu ață. Vesta brodată e tare simpatică și versatilă, iar sandalele sunt comode.  Mărimea 37 mi se potrivește perfect. Geanta e însă preferata mea, aspectul ei vintage m-a cucerit din prima. Este destul de încăpătoare și ușoară, iar eu mă bucur că nu mă doare umărul când o port.












Aștept cu drag părerea ta! 
Ce părere ai despre ținută?
Pupici! 

Pagini