OOTD: Pisicile stau la adăpost când plouă?

În ton cu vremea de afară parcă e rochia mea: nu prea veselă, nu prea colorată. Fotografiile făcute acum câteva zile parcă anunţă începutul de toamnă timpuriu. Cu toate acestea, sper ca espadrilele mele să îţi aducă un zâmbet pe buze, care să alunge orice nor. Când a fost soare, pisicuţele mele au ieşit la plimbare. Acum, că e înnorat şi frig, stau liniştite în dulap şi aşteaptă vremea frumoasă. Nu miaună, sunt tare tăcute.



Aşadar, avem una bucată (de fapt, sunt două: stângul şi dreptul) de espadrile Romwe cu model pisicesc. Urechi ieşite în relief, mustăţi din mărgele pe sârmă şi ochi lucitori. Ce poate fi mai jucăuş şi mai childish decât atât? Sunt mărimea mea, 37 (ce-i drept, stângul mă cam supără la călcâi, dar văd eu cum îl rezolv). Talpă rigidă, buni de purtat oricând. 

Şi pentru că trebuia să completez ţinuta cu un element ceva mai serios, am ales o rochie SheIn  de culoare crem-bej-kaki-gri. Sau ceva de genul. Nu mă pricep la culori şi pe cuvânt de cercetaşă că încă nu separ nici acum burgundy de marsala sau de vişiniu. Revenind la rochie, îmi place cum se aşează pe corp datorită cureluşei, dar parcă... mă aşteptam la altceva. Nu mi se pare că această culoare îmi complimenteză prea bine pielea care, fie vorba între noi, e destul de albă şi parcă îşi pierde bronzul instant. Poate aş fi accesorizat-o altfel, poate aş fi apelat la un kimono peste, dar mă tem că o voi mai purta abia la anul şi mi-am ratat şansa să o văd purtată altfe.

Am completat cu o geantă neagră clasică, părul bucle făcut cu metoda bentiţei, un machiaj discret cu un ruj ceva mai evident. Et voilà! Le look este complète!









Dacă ai ajuns până în acest capăt al postării sigur vezi şi formularul de comentarii de mai jos. M-aş bucura să îl foloseşti, spune-mi părerea ta sinceră! Critică-mă constructiv, dă-mi un like sau fă-mă să roşesc complimentându-mă! 

Te îmbrăţişeeeeez! 
 ♥ ♥ ♥

Pagini