Experienta mea cu benzile Crest pentru albirea dintilor

De foarte multă vreme îmi doream să încerc un tratament pentru albirea dinților care să mă ajute să am un zâmbet strălucitor. Am citit foarte multe informații și păreri despre benzile Crest White, așa că am fost încântată să le testez. Mai jos o să vă povestesc cum se aplică benzile Crest pentru albire, ce efecte au, atât pozitive, cât și negative.


Pachetul pe care l-am folosit eu este Crest 3D White Classic Vivid cu 9% Peroxid de Hidrogen, dar vă recomand ca prima oară să alegeți un nivel mai scăzut de peroxid, de exemplu 6%.


Aplicarea plasturilor Crest pentru albirea dinților nu dă mari bătăi de cap, purtarea lor însă, da. În fiecare pliculeț se află câte doi plasturi: unul mai lung, pentru dinții de sus și altul mai scurt, pentru dinții de jos. Odată aplicate, benzile trebuie să stea nemișcate 30 de minute; eu una nu am vorbit, nu am zâmbit, nu am băut apă și nu am mancat, bineînțeles, în această perioadă. Cele 30 de minute trec greu, simți mereu gustul neplăcut și abia aștepți să dai plasturii jos. Procesul îndepărtării este la fel de scârbos neplăcut, pentru că pe dinți rămâne gelul, ce trebuie curățat. Eu după fiecare aplicare am îndepărtat gelul spălându-mă pe dinți cu periuța. Niciodată nu trebuie să vă spălați pe dinți înainte de aplicarea benzilor!



Prima aplicare a plasturilor Crest mi-a sensibilizat îngrozitor dinții. După primele 5 minute de purtare, simțeam dureri acute, ca un ac care ”fora” în dinți. Apoi, după îndepărtare și spălatul pe dinți, durerea reapare după aproximativ 3 ore. Și când spun durere, credeți-mă, e DURERE. Tocmai de aceea aplicam plasturii seara, înainte de culcare, pentru a nu fi trează când mă apuca această criză. Problema a fost că noapte de noapte, pe la 4 dimineața, mă trezeam din somn aproape plângând și o oră sufeream cu capul în pernă. Tocmai din această cauză am renunțat la tratament după aplicarea plasturelui numărul 5. Totuși, există și persoane care nu simt deloc dureri în timpul tratamentului. Eu nu aveam dinții sensibili înainte, dar gingiile mele s-au dovedit a fi prea firave pentru peroxidul de 9%.

Nu am aplicat plasturii zilnic, ci din două în două zile, pentru că doream să îmi recapăt măcar puțin dinții puternici și să pot mânca normal. Cu toate acestea, durerea și sensibilitatea nu rămân după tratament, la mine au dispărut  complet după ce am renunțat la testare.

Cu toate că nu am urmat tot tratamentul de 10 aplicări, rezultatele se văd cu ochiul liber. Fotografiile de aproape tind să îmi facă dinții mult mai galbeni decât erau în realitate, însă diferența există și nu o pot nega. Acum spun că a meritat efortul, am un zâmbet mai alb și, chiar dacă aș vrea să continui cu aplicarea plasturilor, nu mai pot. Mă bucur că am rezistat atât și că mă bucur acum de rezultate.











Sunt foarte curioasă să aud dacă ați încercat acești plasturi pentru albirea dinților Crest și dacă ați văzut rezultate. Aveți întrebări, am omis să spun ceva? Ce trucuri folosiți pentru un zâmbet strălucitor?

Pupici!

*Benzile Crest sunt primite spre testare de la www.albirea-dintilor.com, dar părerea mea este cât se poate de sinceră.

Pagini