Magiun de prune Topoloveni, cheia către un mic dejun sănătos și gustos

Azi am pentru voi o sugestie sănătoasă și delicioasă de mic dejun: magiunul de prune Topoloveni. Trebuie să recunosc, în trecut rareori obișnuiam să mănânc ceva înainte de ora 12:00. Apoi, am început să mănânc în fiecare dimineață un castronel de iaurt cu musli și semințe. De câteva dimineți însă, mi-am schimbat puțin obiceiurile. Alături de o cană mare de ceai și un fruct, două felii de pâine cu magiun de prune prune Topoloveni sunt nelipsite și îmi asigură necesarul de energie cel puțin câteva ore.


Pentru a adăuga un plus de savoare micului dejun, eu am apelat la un mic truc: am prăjit înainte feliile de pâine și le-am uns cu unt. Peste patul moale creat, am luat câteva lingurițe de magiun de prune Topoloveni si le-am întins uniform. Simplu de preparat, pentru că magiunul se întinde foarte ușor, are o textură ușor tarinabilă, vâscoasă, ce poate fi mânuită chiar și de către cele mai neîndemânatice mâini.

Varianta pe care o vedeți mai jos este cea de 350g, un gramaj potrivit pentru câteva gustări copioase. Bineînțeles, dacă aveți obiceiul să întindeți pe pâine un strat mai gros, și borcanul se va goli treptat. Pentru o familiei numeroasă și, mai ales, pofticioasă, un asemenea borcan pe săptămână va fi un deliciu.

Dacă vă întrebați de ce este acest magiun de prune Topoloveni mai special față de celelalte de pe piață, trebuie să vă spun că există multiple motive. În primul rând, acest magiun de prune Topoloveni are o rețetă autentică de 100 de ani, ce se păstrează cu sfințenie, pentru a satisface chiar și cele mai pretențioase gusturi. Această metodă tradițională are în vedere păstrarea calităților nutritive ale prunelor, așa că acest magiun este preparat în cazane cu pereți dubli, fără fierbere, la temperaturi de maximum 68 de grade Celsius, vreme de 12-14 ore. 

Acest magiun de prune Topoloveni conține un singur ingredient: prune proaspete, românești, netratate chimic. Nu există adaos de zahăr, ci doar conținutul natural de zaharuri din pulpa de prună. Fără conservați, E-uri, gluten sau alte adaosuri chimice.

Pe lângă faptul că magiunul de prune Topoloveni este foarte, foarte, foarte gustos, are și multiple beneficii aduse asupra sănătății. Astfel, consumul de magiun de prune Topoloveni:

  • menține sănătatea sistemului osos și ajută dezvoltarea osoasă armonioasă a copiilor, datorită conținutului de bor, ce facilitează asimilarea calciului, magneziului și a vitaminei D;
  • menține sănătatea dinților datorită conținutului de xylitol. Acest element natural oprește demineralizarea dinților (nu permite aderarea plăcii la dinți) și remineralizează dinții în cazul în care există carii;
  • ridică imunitatea și apără organismul de infecții virale și bacteriene;
  • menține sănătatea sistemului nervos și contribuie la eliminarea oboselii și stresului datorită aportului natural ridicat de potasiu, magneziu, glucide naturale și antioxidanți;
  • stimulează detoxifierea și contribuie la menținerea sănătății digestive, prevenind constipația (magiunul este bogat în fibre);
  • previne apariția diabetului de tip 2 (datorită indicelui glicemic scăzut, 39/100gr produs).


Deoarece rețeta păstrată a acestui magiun de prune Topoloveni îi oferă o calitate de excepție, premiile primite de-a lungul timpului sunt de la sine înțelese. Cunoscut în întreaga lume pentru gustul său și pentru rețeta dosebită, magiunul Topoloveni a primit Stea de Aur la Great Taste Awards 2015, competiție organizată în Marea Britanie și a fost multiplu premiat Superior Taste Award de către Institutului pentru Gust și Calitate Bruxelles, Ambassador of the Romanian Traditional Taste

Calitatea înaltă a magiunului Topoloveni este atestată și de către multiple certificări: Protected Geografical Indication (EU), Official Supplier of Royal House of Romania, Ambassador of the Romanian traditional taste, Atestarea Calității - Centrul Național de Teste Comparative, Cod Operator NATO, Certificat Kosher, Certificat HALAL, iar Institutul pentru Diabet, Nutriție și Boli Metabolice “N. C. Paulescu” declară că Magiunul de prune Topoloveni poate face parte din dieta pacientului cu diabet zaharat.








Micul dejun format din pâine, unt și magiun de prune Topoloveni este extrem de simplu de preparat, însă la fel de gustoase și de sănătoase pot fi clătitele sau brioșele, dar și iaurtul sau grișul cu lapte alături de o lingură de magiun. Delicios, îmi plouă în gură numai când mă gândesc!

Dacă sunteți curioși să simțiți gustul deosebit al magiunului cu 100% prune Topoloveni, puteți face o comandă pe site-ul magiun-sonimpex.ro. Pe lângă borcanul de magiun de prune, puteți adăuga și câteva borcane din celelalte bunătăți Topoloveni. Dintre cele descoperite, cel mai mult îmi doresc să încerc dulceața de afine, dulceața de cireșe, dulceața de coacăze negre, bulionul din roșii și zacusca de ciuperci. Apoi, bineînțeles, le voi încerca și pe celelalte! Lipsa conservanților și a chimicalelor îmi oferă garanția că produsele sunt sănătoase pentru sănătatea mea, iar gustul natural este păstrat intact. 

Pe lângă comanda de pe site-ul magiun-sonimpex.ro, produsele Topoloveni pot fi găsite și în magazinele din Str. C.A. Rosetti, nr. 26, Sector 2, București și din Bd. Carol I, nr 57, Sector 2, București. Când voi avea drum în capitală, cu siguranță voi trece prin magazinele cu produse Topoloveni, pentru a mă delecta cu cele mai gustoase și sănătoase conserve, preparate după rețete tradiționale.



Sunt foarte curioasă să aflu dacă ați încercat până acum magiunul de prune Topoloveni și ce impresie v-a lăsat. Ați încercat alte produse din gama Topoloveni? Ce obișnuiți să mâncați la micul dejun? Aștept cu mare drag comentariile voastre!
Îmbrățișări! 

Update: Ce ziceți de o porție de clătite?  ◕‿◕


◕‿◕
◕‿◕

Pagini