Cum să ai o imunitate de fier fără efort cu tonicul apicultorului Apiland

Că iubesc produsele Apiland pentru întărirea imunităţii nu este o noutate. V-am mai vorbit pe blog despre lăptişor de matcă, despre polen crud poliflor, dar şi despre păstură. Toate sunt produse uimitoare pentru sănătatea noastră, ce ne ajută să avem o imunitate de fier. De curând am încercat un nou produs Apiland menit să îmi fortifice imunitatea: tonicul apicultorului, cu lăptişor pur, miere, propolis şi polen.


De când am folosit produsele apicole pentru imunitate nu am răcit deloc. Recunosc că de câteva ori am avut sentimentul că "asta e, sigur mâine mă voi trezi răcită", dar niciodată nu a fost aşa. Pentru mine este un eveniment, pentru că, de obicei, răceam de 2-3 ori pe ani, mai ales în perioada aceasta de toamnă rece.

Tonicul apicultorului sub formă de 10 fiole a câte 10ml este un ajutor de nădejde pentru organismul nostru. El are în compoziţie elemente imunostimulatoare, ce ne ajută să nu cădem pradă infecţiilor sau virozelor.

Detalii despre ingredientele tonicului Apiland:

Lăptişorul de matcă din compoziţia tonicului este cel mai valoros produs al stupului. Efectul său este acela de a întări imunitatea, de a scădea nivelul de colesterol, de a reduce tensiunea arterială, de a elimina stresul şi oboseala, de a îmbunătăţi funcţia endocrină şi de a proteja ficatul. Sună bine, nu-i aşa?

Mierea din acest tonic al apicultorului Apiland aduce un plus de sănătate, fiind înzestrată cu proprietăţi curative extraordinare. Mierea are efecte energizante, antiinflamatorii și antimicrobiene. Aceasta ajută la calmarea durerilor în gât în caz de răceală, în timp ce, din interior, creşte rezistenţa organismului.

Propolisul purificat este cunoscut drept un mare aliat împotriva răcelilor. Propolisul purificat conţine diverşi nutrienţi ce au efecte puternice antioxidante, antifungice şi antibacteriene. Consumat zilnic, propolisul ajută la formarea anticorpilor şi elimină infecţiile. Există dovezi potrivit cărora propolisul purificat nu doar că ajută în vindecarea şi prevenirea infecţiilor respiratorii, dar şi pentru tratarea infecţiilor urinare recidivante.

Polenul crud este o sursă naturală de lactofermenți ce ajută la echilibrarea digestiei. Polenul crud aduce energie, vitalitate, este antianemic, diminuează oboseala și întărește imunitatea. Datorită conţinutului de vitamine B, proteine și minerale, polenul este un aliat de nădejde în perioadele reci.


Modul de utilizare al tonicului este foarte practic şi igienic: fiecare doză este ambalată individual, asigurând o cantitate optimă din fiecare ingredient. Astfel că într-o fiolă avem 1000mg lăptişor de matcă pur, 500mg extract de polen, 50mg extract de propolis, 4000mg miere şi apă purificată. Nu trebuie să vă temeţi de deschiderea fiolelor: sunt foarte uşor de rupt capetele, iar riscul de a vă taia nu există. 

În fiecare dimineaţă am băut, pe stomacul gol, o fiolă din tonicul apicultorului. Mai am doar câteva zile din această cură şi pot spune că mă simt extraordinar. În prima zi am observat că aveam mult mai multă energie, că mă puteam concentra mai uşor şi am devenit mai productivă în proiectele mele. Nu am mai simţit oboseala şi somnul mi-a fost mai liniştit. Acest lucru îl pot spune cu toată certitudinea, pentru că în ultima vreme aveam nopţi destul de dificile, cu coşmaruri şi ore pierdute din cauza insomniei.

Nu doar că am avut mai multă energie folosind tonicul  apicultorului Apiland, dar simt că imunitatea mea este mai puternică. Nu am răcit deloc şi nici nu am simţit semne de slăbiciune. Pentru a adăuga un plus de sănătate, au fost dimineţi când am spart fiola de tonic, am pus-o într-o lingură şi peste am adăugat o jumătate de linguriţă de ghimbir ras. O minune!

Noi avem toată încrederea în produsele pentru întărirea imunităţii, mai ales că acum ceva vreme şi prietenul meu s-a bucurat de beneficiile tonicului regal, ce conţine lăptişor de matcă, ginseng, miere şi apă purificată. A fost extrem de mulţumit de efecte, mai ales cele asupra oboselii şi a lipsei de energie. În plus, gustul este absolut delicios!



Aşadar, tonicul apicultorului Apiland poate fi considerat un prieten de încredere în perioadele dificile. Vă garantez că aveţi numai de câştigat consumându-l! Aştept cu drag părerile voastre: aţi încercat acest produs natural Apiland?


Pagini