Home waxing - yes or no?

Daca ne-am aduna la o masa o suta de femei si ni s-ar da drept tema de discutie epilatul, nu cred ca am incheia vorba nici dupa o mie si una de nopti, vorba povestii. Asta pentru ca fiecare femeie are atat de multe povesti despre experientele in ceea ce priveste epilatul, incat acest subiect nu poate avea capat. Groaznice, infioratoare sau, din contra, extrem de amuzante, pataniile noastre in lumea epilarii sunt care mai de care mai interesante. Indiferent ca este vorba despre folosirea unui incalzitor ceara, fie despre epilatorul electric, despre lama de ras sau metodele putin neobisnuite, asa cum este epilatul cu zahar, este imposibil ca toate sa fi mers ca unse. Si eu am astfel de peripetii, stati fara grija, unele mai ciudate decat altele.

Ce sa stie barbatii, cum sa aprecieze ei sacrificiile unei femei pentru a fi atragatoare? Rareori un barbat se epileaza cu ceara si mai mult de zona pieptului, pentru cei mai curajosi, ma indoiesc sa extinda perimetrul de epilat. Insa noi, femeile, trebuie sa ne facem programare la salon o data la 2-3 saptamani si sa suportam chinurile cumplite ale epilatului cu ceara. Unde mai pui ca, facand un calcul anual, cheltui o caruta de bani. Acum ceva timp mi-am cumparat un epilator electric, foarte bun de altfel, insa de prisos pentru unele zone. Niciodata nu eram multumita cu efectul sau obtinut pe picioare, asa ca am decis sa trec la ceara epilat. De atunci totul este mult mai bine, iar prima experienta s-a dovedit un succes. Am reusit cu brio sa ma epilez singura, fara a ma irita si fara a avea in zilele urmatoare basicute pe piele. Am avut insa si o mica problema, intr-o zona mai sensibila, unde am realizat ca nu am curaj sa trag si am ramas cu o bucata buna de ceara. Am rezolvat insa cu putin ulei de masline, care a indepartat ceara si a calmat pielea.

Eu sunt pro epilat cu ceara si o consider o solutie mai mult decat eficienta. Este un sacrificiu de moment ce insa ne ajuta sa fim frumoase o perioada cat mai lunga de timp. Grea e viata de femeie, dar este si plina de bucurii si avantaje! 

Pagini