OOTD: Hello, October!

Zilele următoare se anunță vreme rece. Am profitat de cerul senin pentru a fotografia câteva ținute de toamnă caldă. Una dintre ele este cea de mai jos, cu elemente de pe site-ul www.romwe.com.


Propun să o luăm de sus în jos, așa că primul element al ținutei este o pălărie maro foarte chic. Îmi doream de multă vreme o pălărie de acest fel, în sfârșit o am și cu siguranță o voi purta tot mai des. Aș puncta faptul că e o idee mai lărguță pentru capul meu (sau capul meu este cam mic). În orice caz, e o achiziție versatilă! 

Cămașa în carouri probabil că va intra în hibernare în dulap, este destul de subțire și nu o voi mai purta în perioada rece. Este transparentă (aveam un maieu alb pe sub), cu mânecă până la cot și se așează frumos pe corp. Deja mi-o imaginez cu o pereche de pantaloni scurți și cu un coc lejer! Am aruncat peste cămașă un cardigan lejer și pufos, dintr-un second hand random din Craiova. Îl am de foarte multă vreme și îl port extrem de des; are o culoare ce se potrivește cu orice și este și tare călduros. Rucsăcelul este, de asemenea, dintr-un second hand și are ani în dulapul meu.

Am întâmpinat unele probleme cu... mărimea blugilor. Din nou am dat-o în bară și din nou abia am tras pe mine mărimea L. După o zi de purtare, simt că s-au mai lăsat puțin, dar dacă îi spăl sigur mă vor incomoda în talie din nou! Aș zice că mărimea este un S veritabil. Sau poate m-am îngrășat eu în ultima vreme - nu neg!

În ceea ce privește ghetele, nu sunt la prima apariție pe blog. Au fost prezente și în outfitul de AICI și le-am purtat tare mult această toamnă. Le voi pune însă în cutie până ce revine vremea caldă, pentru că modelul nu îmi permite să le port cu șosete și simt mereu că-mi este frig la glezne. Precizez că am luat mărimea 38, deși port 37 și am făcut alegerea potrivită.





Să ne mai și jucăm un pic:


Aștept cu mare drag comentariile voastre!
Sper să aveți o toamnă de vis!
 ◕‿◕

Pagini