”Tu unde faci revelionul?”

Sunt foarte curioasă câți dintre voi ați auzit deja întrebarea: ”Tu unde faci revelionul?”. Mă refer la anul acesta, bineînțeles. A început deja nebunia, iar multă lume din jurul meu este panicată că nu mai găsește oferte de revelion convenabile. Adevărul cam așa este, toate programările s-au făcut din timp, iar ca să prinzi o rezervare într-un loc foarte vânat trebuie să suni cât mai timpuriu. 

Noi, femeile, ne preocupăm mult mai mult decât bărbații de petrecerea dintre ani. Noi ne gândim și ne stoarcem mintea să găsim cele mai frumoase rochii, cei mai deosebiți pantofi, să ne facem programări la salon, la manichiură, coafură și machiaj. Aceste activități mă fac să mă gândesc că parcă e mai ok să îți petreci revenlionul în pijamale sau... la munte, în costum de ski!

Trebuie să recunosc că am făcut revelionul în multe locuri posibile, dar niciodată nu l-am făcut fiind în vacanță. Mi se pare o idee foarte, foarte tare și mi-ar plăcea să o pun în practică într-o bună zi. Sau chiar anul acesta, de ce nu? Asta pentru că magazinul online de reduceri Scotianul.ro este de un real ajutor pentru a ne oferi o noapte dintre ani de neuitat. 


Mult nu mai e, dar e îndeajns încât să pot să fac toate demersurile pentru a petrece un revelion de neuitat, într-un loc străin. Și ca să fie treaba treabă, și mai interesant este să petreci revelionul în altă țară. Mie mi se pare namipomenit să faci un revelion la ski in Austria, de exemplu. Cu siguranță este o experiență de neuitat, de povestit și nepoților, și strănepoților. În plus, nu este nici chiar atât de scump dacă vă faceți rezervare prin intermediul site-ului Scotianul.ro. Este o investiție ce merită, pentru că, până la urmă, când ne vom aminti peste ani, nici nu ne vom mai gândi cât a costat vacanța. Ne vor rămâne în minte doar momentele frumoase, singurele care contează, până la urmă.

Sunt foarte curioasă dacă ați stabilit unde veți petrece în acest an revelionul. Eu nu am încă niciun plan și tare-mi e teamă că iar voi ajunge pe ultima sută de metri cu pregătirile și, într-un final, îl voi face acasă. 

Pagini