OOTD: Cum purtăm puloverul oversized

Mi-e așa un dor de zilele când ajungeam acasă entuziasmată, plină de energie și abia așteptam să deschid o pagină albă pe blog. Cuvintele curgeau, iar eu nu mă puteam opri din povestit. În ultima vreme nu sufăr de sindromul paginilor albe, ci de lipsă de timp, energie și poate și sănătate. Nu mă plâng, trebuie să le rezolv pe toate. Încerc să nu îmi repet obsesiv ”De ce toate mie?” și să le depășesc cu bine. Printre analize și toate cele, mai am timp să fac câteva poze care trebuiau postate mult, mult timp în urmă.


◕‿◕

Singurul element nou din ținuta mea este acest pulover over-sized Romwe.com. Într-un timp am avut o obsesie cu puloverele și bluzele lungi, aproape de genunchi, purtate cu geacă de piele peste. Tocmai de aceea sunt foarte încântată de acest pulover gri, care îmi îndeplinește toate cerințele. Crăpăturile laterale, dar și lungimile diferite în față comparativ cu spatele mi-au plăcut la nebunie. Mânecile nu se văd în fotografii, dar sunt destul de largi, trei sferturi.

Pentru a completa ținuta am ales perechea mea de blugi rupți negri de pe SheIn. Îi iubesc așa tare, că nici pe vreme rece nu îi pot abandona. Îi port cu dressuri și singura mea problemă cu ei este mărimea - M, care mă ”ține” puțin în talie. Mă bate gândul să-i comand și în mărimea L!

Pantofii SheIn i-ați văzut aici. Sunt o pereche extrem de comodă și versatilă și i-am purtat mult în astfel de combinații urban chic. Și rucsacul a mai apărut pe blog - din păcate nu mai este în stoc, dar găsiți mai multe modele aici. În ultima vreme port deseori rucsac, mi se pare mai practic și mai comod pentru spate. 

În rest... păr prins într-o coadă rebelă, un medalion cu turnul Eiffel și un fundal care îmi place la nebunie. Rareori am șansa să îl apuc ”pozabil”, din cauza celor care parchează mașinile pe trotuar.




Vă doresc enorm de multă sănătate! 
◕‿◕

Pagini