15 lucruri de care sunt mândră în 2015

Anul 2015 a fost unul bun din multe puncte de vedere. Bineînțeles, au fost și momente dificile, nervi, lacrimi, deznădejde, dar ce an e lipsit de toate aceste emoții?



 Pe scurt, în 2015:

1. Am postat mai mult de 50 de outfit-uri pe blog, iar pozatul ținutelor a devenit o obișnuință pentru mine;
2Am început să am tot mai multă încredere în mine și să am curajul să spun oricui ce mă deranjează. La capitolul încredere a contat enorm că am făcut uneori poze în zone aglomerate, cu oameni curioși și insistenți. Cu timpul am învățat să nu îmi pese de ce spun cei din jur și să îmi fac treaba cât mai bine posibil;
3. Am citit mult mai mult decât anii trecuți și m-am încadrat, cu câteva excepții, în regula de o carte pe săptămână pe care mi-am impus-o;
4. Am inaugurat pe blog rubrica Loredana citește. Chiar dacă numărul recenziilor nu este foarte mare, îmi propun ca în 2016 să scriu cât mai multe și chiar să colaborez cu câteva edituri dragi mie;
5. Am depășit 2.000 de like-uri pe Pagina de Facebook;
6. Am fost destul de activă pe Instagram și am reușit să adun aproape 1.000 de followers;
7. Am avut mulți colaboratori, cărora le mulțumesc pentru încrederea oferită:
  • fashion:
    - de scurtă durată (Rainbow, Adona, Walktrendy, Amiclubwear, Soufeel, CNDirect, Dresslink, Yoins etc.);
    - pe toată durata anului (din țară: Kurtmann.ro și din afară: SheIn.com, Romwe.com);
  • beauty: Solaris, Gerocossen, Dove, Elemental.eu, Rangali, Aoro.ro, gamarde.ro, Apimond, PentruCorpulTau.ro, Mondo Kosmetik, Farmec, albirea-dintilor.com, ecosense.ro, Nestle Fitness, Biola Cosmetica, BornPrettyStore, Gloves In A Bottle etc;
  • altele: Sergiu Someșan, Apiland, Tupperware;


8. Am avut note bune la examene și am terminat cu bine primul an de facultate;
9. Am aniversat pe 13 septembrie 4 ani alături de Andrei și tare-mi e drag de noi! Tot aici includ faptul că am făcut surprize, am gătit mai multe prăjituri pentru el și că ne-am fost alături unul altuia în orice moment;
10.  M-am tuns pentru a dona păr copilașilor bolnavi de cancer;
11. Am fost mai organizată și am început să lucrez mai mult după agendă și planner;
12. M-am ocupat mai mult de sănătatea mea și am investigat amănunțit o problemă care mă deranja de mulți ani (mulțumesc pentru sprijin doamnei doctor Ciurea Loredana!). Am încetat să mă mai tratez după ureche cu remedii naturiste fără a cunoaște cauza problemei și vă sfătuiesc să apelați la specialiști chiar și la cel mai mic disconfort;
13. Am reușit să îmi amenajez garsoniera într-un mod drăguț, astfel încât să mă simt acasă. Am reușit să îmi cumpăr un laptop nou, un frigider încăpător, un aragaz nou, o hotă bună, un covor pufos. Lucruri pentru care am muncit și de care mă simt tare mândră;
14. Am pus deoparte ceva bănuți pentru zile negre. Nu atât de mulți cât să îmi construiesc o casă, dar îndeajuns încât să am încredere că, la nevoie, mă voi descurca;
15. M-am bucurat mai mult de lucrurile mici: un pisoi apărut în stradă și flocoșit zece minute, o oaie de pluș cumpărată dintr-un second-hand, un borcan primit plin cu fursecuri de casă etc. Până la urmă, acestea sunt amintirile cele mai puternice care mi-au rămas.

Sper ca anul 2016 să fie unul foarte bogat pentru voi! 
Să aveți parte de sănătate, fericire, ambiție și putere de muncă! 
La mulți ani!
❤❤❤




Pagini