O altfel de bijuterie: tricouri cu cristale... Swarovski!

De când mă știu mi-au plăcut lucrurile speciale. Acele piese de îmbrăcăminte, de încălțăminte sau de mobilier care să-mi spună o poveste, să transmită o emoție aparte. Exact această senzație am avut-o când am descoperit Proiectul Tricouri cu cristale by Lydia. Mi-am spus: „Uite, un proiect ce spune o poveste, ce are ceva special!”. Și asta pentru că Lidia Răpeanu pune în fiecare creație o bucățică din sufletul ei. 


❤❤❤

Tricouri cu cristale... Swarovski!


Când vorbim despre Tricouri cu cristale by Lydia, apoi vorbim de cristale Swarovski. Știți voi, cele pe care orice femeie le iubește și le dorește. Dacă până acum ceva vreme acestea se purtau pe deget, la gât sau în urechi, proiectul Lidiei ne aduce cristalele pe... tricou. Și nu oricum, ci într-o ordine bine stabilită, exact pe gustul fiecăreia. Indiferent că este vorba despre un model cu bufniță, cu fundiță, cu o floare, un mesaj sau orice altă idee, procesul se face cu un lipici special, durabil, dar și cu multă migală și pasiune.

Foarte important este că tricourile se spală nomal, la maximum 40 de grade și suportă centrifugare. Fiecare tricou beneficiază de garanție un an, astfel că dacă un cristal se dezlipește, va fi înlocuit gratuit.





Tricourile cu cristale, un cadou de Crăciun inedit pentru cei dragi


Știm cu toții cât de dificil poate fi să găsim cadoul perfect pentru Crăciun. Un tricou cu cristale este o variantă inedită, nu foarte costisitoare, dar care cu siguranță va fi apreciată sub brad. Fie că este oferit unei doamne, unei domnișoare sau chiar unei fetițe, un astfel de tricou cu cristale Swarovski cu siguranță va fi primit cu zâmbetul pe buze.

Și, dacă aveți dubii în ceea ce privește asortarea unei astfel de piese de îmbrăcăminte, Lidia Răpeanu ne recomandă să nu ne punem bariere în calea imaginației. Acest item merge purtat și la birou, și la o ieșire în oraș, dar și la o plimbare cu familia sau prietenii. În funcție de mesajul ales, tricoul cu  cristale Swarovski poate fi asortat în diferite moduri, fie cu fustă sau pantaloni. 

Așadar, doamnelor, nu-i așa că și voi vă doriți o astfel de bijuterie? Iar pentru domni: luați aminte, Crăciunul e aproape!

Sursa fotografii: facebook.com/tricouricristale și tricouri-cristale.ro

Pagini