Cum sa mai ascunzi pe ici, pe colo

Nu e o noutate faptul ca noi, femeile, suntem putin cam paranoice cand vine vorba de greutatea noastra. Si trebuie sa recunosc ca si eu, odata ce am depasit pragul de 50kg, am inceput sa-mi pun cateva semne de intrebare. Iar daca e ceva ce se poate ascunde pe ici, pe colo, de ce sa nu o facem? Nu e o crima sa incercam sa aratam cat mai bine, iar daca asta inseamna sa apelam la cateva trucuri, atunci trucuri sa fie!

Iar pentru a arata impecabil la un eveniment, lenjeria modelatoare este o salvare. Ca un Photoshop in varianta live, ce ascunde aripioarele, burtica, celulita si alte defecte. Eu folosesc de multa vreme astfel de accesorii si ma declar incantata de efectele lor. Bineinteles, rezultatul este unul de scurta durata, adica nu vei capata talie de viespe si nici nu vei scapa de aspectul de coaja de portocala daca porti lenjerie modelatoare. Dar, pentru o situatie aparte, pe sub o rochie eleganta, lenjeria modelatoare tine strans tot ce e de... tinut.

Sunt mai multe modele de lenjerie modelatoare, fiecare cu rolul sau. Am ales pentru voi cateva modele de pe site-ul Astratex.ro, un magazin online cu o experienta de peste 15 ani pe piata europeana. Ocazional imi comand de aici lenjerie si imi place foarte mult diversitatea gasita: de la lenjerie provocatoare pentru femei, pana la lenjerie pentru barbati, pijamale sau articole de imbracaminte. E simplu de plasat comanda, produsele ajung cu bine la mine, iar marimile mi se potrivesc intocmai. De obicei comand cand sunt promotiile saptamanale, astfel reusesc sa economisesc ceva banuti. Oricum, 8% din valoarea comenzii revine in contul meu, astfel ca data viitoare pot folosi banutii din „Pusculita” pentru a plati produsele.

Asadar, avem:











Este mult mai usor sa arati bine si sa te simti minunat cand ai incredere deplina in corpul tau. Aceasta lenjerie modelatoare nu este deloc incomoda si nu lasa urma dureroase sau inestetice pe piele. Este cu siguranta salvarea oricarei femei in momentele in care trebuie sa arate fara cusur.


Sunt foarte curioasa sa aflu daca si voi apelati la lenjeria modelatoare! 
Ce modele preferati? 
❤❤❤

P.S. Astratex are un concurs unde poti castiga lenjerie intima pentru intregul an! Te poti inscrie la acest link (click)


Pagini