OOTD: Coffee time

Norocul meu că am reușit să fac aceste fotografii înainte de potopul de afară. Chiar așa, ce e în neregulă cu această iarnă?



 ❤❤❤

Fără prea multe detalii, voiam să vă arăt azi această ținută călduroasă de iarnă. Din păcate timpul nu îmi mai permite atât de mult să pierd vremea în online. Știți voi, sesiunea și alte cele. Pe scurt, port un palton SheIn nu foarte gros, dar cu detalii interesante. E bun de purtat într-o toamnă târzie, e pufos și se așează frumos pe corp. Sub palton am preferat o cămașă albastră, peste care am aruncat un cardigan oversized de pe Romwe. Cardiganul este foarte călduros pentru că este și foarte... mare. Cămașa are un design interesant și este cu adevărat deosebită, sunt sigură că veți remarca modelul din partea de jos. Din păcate nu o mai găsesc pe site, dar sunt o mulțime de alte modele de bluze și cămăși disponibile. Merită să aruncați un ochi!






Și o poză cu cu fotograful meu cel răbdător:

Aștept cu drag comentariile voastre!
O săptămână călduroasă vă doresc!
 ❤❤❤


Pagini