Blush Makeup Revolution – ieftin si bun


Toata viata mea am fugit de blush-uri. Asta pentru ca m-am tot confruntat cu acnee si un blush nu facea decat sa imi accentueze roseata din obraji, semnele lasate de cosuri sau alte pete. Acum putina vreme am inceput sa apreciez puterea unui fard de obraz in adevaratul sens al cuvantului. Am vazut cat de frumos poate acentua un blush pometii, cat de mult poate schimba intregul look si cat de simplu poate fi aplicat cu o pensula pufoasa. De atunci mi-am tot schimbat preferintele: intr-o vreme iubeam blush-urile roz deschis, in alta vreme purtam doar pudra bronzanta caramizie, un timp am purtat doar blush-uri sidefate, cu irizatii argintii. Acum sunt in perioada blush-urilor mate si datorez aceasta optiune unui produs Makeup Revolution, cumparat de pe Aoro cu pretul record de doar 9 lei. De ceva vreme il folosesc doar pe acesta si nu ii pot gasi niciun defect.


❤❤❤

Un blush Makeup Revolution este pigmentat, rezistent si accesibil


Cu toate ca poate parea la inceput mai greu sa lucrezi cu un blush pigmentat, cu timpul te obisnuiesti si inveti exact cat produs sa iei pe pensula pentru a obtine un efect natural. Acest fard de obraz Makeup Revolution necesita o cantitate foarte mica de produs pentru a contura amandoi obrajii. Tocmai de aceea este un ambalaj mic, de doar 3.4g, cantitate foarte greu de consumat. Valabilitatea este de 12 luni, iar ambalajul este unul elegant, ce nu da semne ca s-ar deteriora curand.


Nu am avut niciodata problema cunoscuta de toate femeile in ceea ce priveste pudrele de obraz, aceea de a disparea pe timpul zilei in pete de pe fata. Aspectul inestetic nu apare cu aceasta pudra Makeup Revolution, tocmai de aceea sunt extrem de incantata.


Nuanta pe care o am eu este Sugar, un rosu-caramiziu ce poate fi purtat chiar si pe post de bronzer. Pe obraz arata bine indiferent de momentul zilei, iar in lumina soarelui pielea capata un aspect sanatos. Eu prefer un blush mai puternic, asta pentru ca nu ma machiez  prea mult pe timp de zi. Prefer sa aplic un fond de ten, pudra, blush, fard de sprancene si mascara si sunt gata de plecare. Machiajele mai complicate, cu eyeliner sau farduri de pleoape, prefer sa port mai mult seara, pentru o iesire in oras.


Nu sunt adepta cosmeticelor foarte scumpe, mai ales cand stiu ca pot gasi produse de foarte buna calitate si la preturi bune. De aceea sunt foarte incantata sa impartasesc cu voi descoperirea mea, pentru a va incuraja sa cautati cosmetice cu adevarat calitative, nu doar cu un pret mare. Nu tot ce e scump e bun, cum nu tot ce e ieftin este slab. Dovada este blush-ul meu Makeup Revolution in nuanta Sugar, care se gaseste la pretul de 9 lei pe site-ul Aoro. Acolo puteti gasi mai multe nuante, dar si alte cosmetice pentru machiaj Makeup Revolution, deci va recomand sa aruncati un ochi.

Sunt foarte curioasa sa stiu daca si voi folositi produsele Makeup Revolution! 
De altfel, care este blush-ul vostru preferat?


Pagini