Despre lăptișor de matcă Apiland cu aromă de mango

Am mai scris despre lăptișorul de matcă și v-am spus cât de mult îmi place. Este cu adevărat un produs apicol ce are rezultate foarte bune, cu toate că este necesară o cantitate foarte mică în consumul zilnic. De ceva vreme am consumat zi de zi lăptișor de matcă Apiland cu aromă de mango. Acesta are aceleași proprietăți precum lăptișorul clasic, doar că are un gust special, ce poate fi acceptat chiar și de către copii.


❤❤❤

Consumând acest lăptișor de matcă Apiland cu aromă de mango am avut ocazia să îmi întăresc imunitatea și să pot face față cu brio sezonului rece. Nu am răcit serios de un an și datorez acest lucru produselor apicole. Am avut un singur episod de răceală, dar care a avut simptome suportabile și care a trecut foarte repede. Anii trecuți răceam chiar și de două ori într-o iarnă, deci pentru mine este în mod clar o victorie.


Printre cele mai populare recomandări ale lăptișorului de matcă se numără:

-imunitatea scăzută;
-capacitatea de memorare și de concentrare scăzută;
-epuizare fizică și psihică;
-stres;
-hipertensiune;
-colesterol mărit;
-afecțiuni endocrine și ginecologice;
-afecțiuni ale ficatului.

Recipientul de 30g ajunge pentru 30 de zile de folosire, asta pentru că este nevoie de administrarea unui singur gram de lăptișor de matcă dimineața. Acesta se consumă sublingual și se lasă să se topească, pentru a absorbi mai repede substanțele active. Lăptișorul pur Apiland este o sursă bogată de acid 10 HDA, cu efect antibacterian, antifungic și antiviral, dar și cu o mulțime de vitamine, mai ales complexul B. Lăptișorul ajută la eliminarea radicalilor liberi și a toxinelor din corp. În plus, mango are și el vitamine (A, B6, C, E), proteine și carbohidrați.

Lăptișorul de matcă pur cu mango are un gust mai plăcut, dar eu nu sunt reticentă nici în ceea ce privește lăptișorul clasic. După o lună de administrare, pot spune că mi-am întărit imunitatea, am scăpat de răceală și mi-am mărit capacitatea de concentrare. Vă recomand produsele apicole pentru sănătatea voastră și sunt foarte curioasă să aud dacă ați încercat acest produs natural!




Pagini