#vreausastiu cum scăpai de durerile în gât în copilărie!

Vineri primeam provocarea #vreausastiu de la Solaris și Benefica Propoforte, provocare pe care v-o dau mai departe și vouă: cum te îngrijeau părinții în copilărie când durerile în gât nu te lăsau să te joci în voie? 

Nu e greu deloc să îmi amintesc cum anume eram îngrijită în copilărie, dar în încercarea mea de a face o listă cu câteva remedii nu am putut să nu îmi amintesc gusturile ce îmi provocau mereu greață și mirosurile ce îmi dădeau dureri de cap în fiecare iarnă. Atunci nu erau atât de multe alternative ca acum, iar simptomele răcelii rareori putea fi ameliorate în vreun fel. Dar mama încerca, iar unele dintre ele erau atât de nesuferite, că aș fi preferat să fiu răcită două săptămâni decât să suport acel chin.

❤❤❤


Metoda nr. 1: ceaiul de ceapă. Dacă ceaiurile „normale” îmi plăceau de mică, nu la fel poate fi vorba și despre ceaiul de ceapă. Se spune din bătrâni că tratează tusea, mai ales dacă este băut fierbinte. Am urât din toată inima acest ceai și nu cred că am în memorie o amintire mai urâtă decât aceea cu ibricul din care se vedeau feliile fierte ce răspândeau un miros groaznic în toată casa.

Metoda nr. 2: frecția cu spirt. Atât am urât frecțiile în copilărie, că acum mi-e și teamă să merg la un masaj de relaxare. După o frecție mă simțeam ca un boxer pus la pământ și tăvălit apoi de zece tauri. Mi se făcea frecție pe spate, unde mă dureau plămânii, dar și de la piept în sus, unde gâtul parcă îmi era strâns într-o menghină. Și, bineînțeles, pielea se înroșea de la răceală, nu de la frecție.

Metoda nr. 3: feliile de cartofi puse la gât, care te făceau să te simți la fel ca un câine cu zgardă antipurici. Feliile erau reci, se simțeau lipicioase, dar dacă ieșeau negre după jumătate de oră de la purtat era clar că eliminau infecția. Ulterior, când am început să gătesc, am observat că oricum cartoful se înegrește după decojire în contact cu aerul, dar cine mai poate da timpul înapoi?

Când eram mică și aveam febră știu că mi se aplica și metoda șosetelor îmbibate în oțel, ca să nu mai spun că pe la opt anișori mamaie a încercat să îmi dea un sfert de păhăruț de țuică fiartă ca să „se curețe corpul”. 

Printre metodele suportabile se numără mierea, pe care nu o adoram, dar o linguriță îmi făcea bine la gât. Supa de pui îmi plăcea, la fel și ceaiul de mușețel cu lămâie. De-a lungul timpului însă am observat că oricum răceala nu te poate ține mai puțin de 5 zile, deci orice ai lua e doar ca să amelioreze simptomele și nu neapărat să elimine cauza.

Pachețelul primit în această provocare cuprinde cele mai noi remedii pentru durerile în gât și pentru ridicarea imunității de la #BeneficaPropoforte: Propoforte 850 mg, Propoforte Family și Propoforte Junior. Toate aceste suplimente nu conțin alcool, conservanți, coloranți sau arome sintetice, iar vitamina C din compoziție provine doar din surse naturale (fructele de acerola sau de măceș). Extractul de agrimonia (turiță mare) calmează durerile în gât. Eu îmi amintesc din copilăria mea că turița era acea plantă nesuferită care te înțepă, era ghimpoasă, așa că mi se pare fenomenal cum o plantă așa aspră la exterior poate calma prin extractul său la interior.

Aceste produse sunt îndulcite cu ștevie și folosesc pentru gust suc natural de lămâie sau de zmeură. Am încercat până acum suplimentul Propoforte 850 mg și pe cel Family și mi se pare că aduc un aport uriaș de propolis organismului. Eu îi cunosc beneficiile din prisma luptei cu cistita, pe care doamna doctor ginecolog mi-a spus că o pot combate cu un supliment cu propolis. Sunt foarte mulțumită de sănătatea mea, deci propolisul este fără îndoială un aliat de încredere pentru corpul meu. Tocmai de aceea sunt foarte încântată de acest produse naturale, imunostimultoare. Gustul unui comprimat nu este nici rău, dar nici savuros, simțindu-se din plin aroma de propolis purificat, puțin înțepător. 

Pe lângă cele trei cutii de suplimente cu propolis Benefica, în cutia frumos ambalată am descoperit și un borcan de fagure cu miere, un pachet de gaufre cu miere, un ceai de rooibos și mere, dar și o lumânărică simpatică: albina Nina!

Pentru mai multe detalii despre produse vă invit să accesați site-ul www.benefica.eu, dar și www.solarisplant.ro! Sunt foarte curioasă să aud cum răspundeți și voi provocării, asta pentru că #vreausastiu cum scăpați voi de durerile în gât în copilărie!


Pagini