3 motive pentru care sunt de acord cu Carmen Orban, managerul Institutului Clinic Fundeni

  Fiind studentă la Jurnalism, verificatul știrilor zi de zi a devenit o rutină pentru mine. Dimineața, îmi place să răsfoiesc site-urile de știri și să văd ce se mai întâmplă prin țară și nu numai. Am o anumită afinitate pentru știrile din categoria medical, asta poate pentru că mi se pare o ramură atât de complicată și totuși cu foarte multe lacune. Atât financiare, cât și de personal, asta pentru că nu trebuie să uităm că foarte multe spitale din țară ne rămân fără medici și asistenți. Recent am descoperit un articol despre sănătate, ce are la bază un interviu cu Carmen Orban, managerul Institutului Clinic Fundeni. Interviul abordează o temă foarte des întâlnită în presă, și anume sănătate vs. siluetă de invidiat. Vreau să subliniez mai jos 3 motive pentru care sunt de acord cu Carmen Orban:

❤❤❤

  1. Sunt de acord cu Carmen Orban în ceea ce privește obsesia femeilor de a fi 90-60-90. Am trecut și eu prin ea, cu toate că nu am depășit până acum greutatea de 56 kg. Mass-media ne impregnează această idee conform căreia TREBUIE să arătăm într-un anume fel pentru a fi încadrați în normalitate. Și totuși, cine știe exact ce este aceea normalitatea? Poate pentru înalțimea mea de 1,64 m este puțin să am 45 kg, dar pentru o altă persoană de 1,50 cm este greutatea optimă. Idealul nu există, de aceea trebuie să ne ascultăm corpul, să facem mișcare și să îi oferim doar ceea ce simțim că îi face bine. Puteți citi și articolul despre cum am scăpat de paranoia că sunt grasă la 56 kg - povestea mea.


  2. Carmen Orban are dreptate când spune că unele diete au consecințe grave pentru organism. Dietele sărace în calorii, în carbohidrați și zaharuri sănătoase, din fructe, nu fac decât să ne facă să fim și mai pofticioși la alimentele interzise. Ne afectează creierul, nu avem energie, iar kilogramele pierdute se întorc imediat după încheierea dietei. Așa cum spune și Carmen Orban,  nu trebuie să lăsăm obsesia de a arăta fără cusur să ne afecteze sănătatea. Cine își dorește să își îmbolnăvească stomacul pe viață pentru un moment de slăbiciune?


  3. Cred în sloganul „Trebuie să păstrăm un echilibru în alimentaţie“ spus de Carmen Orban. Putem mânca și amidon, și carbohidrați, și proteine, dar trebuie să echilibrăm farfuria. Nu e ok să mâncăm la o masă trei pulpe mari de pui cu o lingură de ketchup. Dar putem mânca o pulpă medie, cu o salată mare lângă și chiar o felie de pâine integrală. Echilibrul este cheia oricărui succes în viață, iar lăcomia nu are cum să ne fie benefică.


Pagini