Ah, Veneţia!

  Am mai scris pe blog o mulţime de articole legate de călătorii, dar subiectul Veneţia nu cred că l-am atins vreodată. Şi sincer, chiar nu prea ştiu de ce, având în vedere că este printre primele oraşe pe care am în plan să le vizitez. Am tot căutat o ofertă city break in Veneţia bună, care să mă mulţumească şi în sfârşit cred că am ajuns la un rezultat mulţumitor. Cum şi unde? Răspunsul este mai jos.

❤❤❤

  Veneţia este, din punctul meu de vedere, oraşul îndrăgostiţilor. Mi se pare de o frumuseţe şi un romantism mult mai ridicat decât Parisul. Cu toate că în plin sezon oraşul poate fi puţin aglomerat, acest lucru nu mă face să sper mai puţin la o vacanţă în Veneţia. Cel mai probabil că nu aş vizita oraşul în toiul verii, ci într-o lună mai potolită, când soarele este mai puţin arzător. În acest fel, vom putea călători cât e ziua de lungă, fără să fim mereu însetaţi şi transpiraţi.

  În ceea ce priveşte ofertele, am început să caut firme care să ne asigure un city break la un preţ bun, dar şi cu servicii de bună calitate. Am pretenţii destul de mari în ceea ce priveşte hotelurile unde am fost cazată. Nu mă interesează neapărat o cameră uriaşă, luxoasă, cu multe servicii, ci urmăresc ca totul să fie curat şi igienic. Nici măcar televizor nu trebuie să am în cameră, doar am plecat să călătorim, nu?

  Pe Genius Travel am găsit o mulţime de oferte de vacanţe, printre care şi în Veneţia. Am găsit o mulţime de hoteluri, la preţuri foarte bune, care să îţi lase bani în buzunar pentru shopping. Aşa că abia aştept să spun: ,,Am rezervat online la Genius Travel un city break în Veneţia!". Asta pentru că, momentan, bugetul nu ne permite decât să plecăm într-un weekend în vacanţă. Peste ceva vreme, când vom pune deoparte mai mult, eu şi Andrei ne vom gândi serios la o vacanţă prelungită prin Europa. Să zicem că este un vis de-al nostru mai vechi, pe care cred că îl vom îndeplini cândva.

  În orice caz, e bine să mergem într-o vacanţă, fie şi un city break, o dată pe an. Este o modalitate excelentă de a scăpa de strs şi de monotonie. Nu avem nevoie de foarte mulţi bani pentru a călători, aşa că nu avem nicio scuză. Eu nu pot decât să rămân cu gândul la Italia şi să zic ,,Ah, Veneţia!".



Pagini