De 3 ori schimbare

  Dacă ți s-a pus pata să faci o schimbare în camera ta sau în toată casa și vrei să te apuci să îți revopsești pereții sau să îți reorganizezi lucrurilem s-ar putea să îți fiu eu de ajutor. De fapt nu ”s-ar putea”, ci sigur o să-ți fiu de ajutor. Pe culoareata.ro o să dai cu nasul de tot ce ai nevoie să știi înainte să te apuci să experimentezi un nou stil de... living.

❤❤❤

  Apropo, pentru că ești pe blogul meu care poarta denumirea de Culore, culoareata.ro o să fie super simplu de reținut pentru tine. Te gândești la mine și ți-ai adus aminte. Asta așa, ca o paranteză. Site-ul e tare drăguț structurat, la modul că orice ți-a trecut prin minte în materie de curiozități despre ,,cum să” o să cam găsești acolo. Eu am petrecut ceva timp și mi-am și notat câteva idei.

  Este interesant că poți să cauți sfaturi, idei și așa mai departe în funcție de tipul camerei. Poți selecta de la baie și bucătărie, până la dormitor și hol. Sunt cam toate tipurile de încăperi acolo trecute. La dormitor, eu mărturisesc cu mâna pe mouse că m-am îndrăgostit de modelul French Modern. Foarte detaliat scris articolașul despre el, efectiv nu are cum să nu-ți facă ”poftă” de modificat prin casă. Descoperi ce tip de parchet se potrivește, ce culoare să dai pereților sau ce accesorii s-ar preta cel mai bine. Înțelegi tu, cam tot ce ai nevoie să știi.


  Tot pe www.culoareata.ro o să primești niște sfaturi în funcție de culoarea pe care o dorești tu mai prezentă în casa ta. Iar chestia asta mi se pare foarte, foarte, de 3X foarte tare. Eu am ales marsala și am învățat câteva lucruri despre această culoare pe care îmi place să o și port, apropo. De exemplu am notat că ,,Marsala este potrivită pentru o fire activă. Nuanța face trimitere la atitudinea de tipul „totul sau nimic”. Și dacă cele două categorii pe care le-am menționat mai sus, adică după tipul camerei și după culoare nu-ți sunt de ajuns, atunci bucură-te pentru că tot pe www.culoareata.ro o să găsești și o secțiune de Tips&Tricks. Recomand să arunci o privire peste articolele despre zugrăvirea Feng-Shui.

  Spor la experimentat!



Pagini