OOTD: Am și eu motivele mele... tradiționale!?

Am atâtea planuri și atâtea idei de proiecte, că nu știu pe care să le spun întâi. Nu prea m-am omorât cu scrisul pe blog în ultima vreme, asta o recunosc. Și nu pentru că nu îmi mai place, chiar din contră. Vreau să îmi iau domeniu, avem în plan și o cameră foto mult mai bună, așa că simt uneori că parcă e mai bine să îmi păstrez energia pentru atunci.

❤❤❤

Revenind la ținuta de azi. Când am deschis prima oară coletul SheIn, m-am îndrăgostit iremediabil de această jachetă neagră (clic aici), cu motive florale. Mi-a plăcut mult când am văzut-o pe site, dar în realitate este mult mai frumoasă. Am primit atâtea complimente de când o port, încât mereu ajung să pun mâna pe ea înainte să plec. E absolut fără cusur, are o croială senzațională, iar detaliile tradiționale m-au cucerit de la prima vedere. Este de departe cea mai frumoasă piesă pe care simt că o am acum în dulap și în mod cert am în plan să îmi mai iau altele, asemănătoare. Puteți vedea aici și o variantă pe alb.

Blugii rupți (click aici) sunt o piesă basic ce nu îmi lipsește din garderobă. I-am mai avut în mărimea M și i-am purtat o grămadă până ce... au cam cedat. Mai exact, mi s-a rupt fermoarul când făceam pozele de aici. Dar mi-au plăcut atât de mult, încât i-am reales, de această dată urcând puțin mărimea. În orice caz, e bine de știut că atunci când cumpărați blugi rupți e foarte probabil ca o pereche să nu semene cu alta. Asta am observat eu la acestea două, care au rupturile poziționate diferit, de mărimi diferite. 








Pe drumul către căsuța mea de nu mulți metri pătrați se află un nou colet SheIn, care conține următoarele:



Pagini