Am plasat o nouă comandă iHerb!

IHerb clar știe cum să își fidelizeze clienții. 10% din fiecare comandă iHerb se întorc în contul tău, acești bănuți fiind disponibili pentru o următoare comandă. Toate bune și frumoase, până ce descoperi că acest bonus expiră după două luni. Și pentru că nu voiam să pierd cei 30 lei care mă așteptau, am plasat o nouă comandă. Frumos jucat, iHerb, frumos!

Comandă iHerb: detalii despre plată și transport


Am plasat comanda duminică seara și am primit mesaj luni de dimineață că a fost expediată. Am ales transport prin AirMail, care costă 16.39 lei. Această variantă de shipping este cea mai ieftină, coletul ajungând la poșta din cartier. Am plătit cu cardul ING, dar știu că se poate plăti și cu paypal. Mie până acum nu mi s-a pierdut niciodată coletul, iar cel mai rapid a ajuns în 11 zile.

Ce am adăugat în comanda mea iHerb:



  • Organic Creamed Coconut (click aici), 200g. Nu pot să dau o comandă pe iHerb fără să adaug în coș aceste batoane de cocos, pe care le mănânc cu maaare poftă!
  • Vitamina C, 1000 mg, 60 capsule (click aici). Având în vedere concentrația mare și numărul de capsule, prețul pentru aceste vitamine mi se pare extrem de mic. Încă o dovadă că merită să comanzi suplimente de pe iHerb, decât să le cumperi din farmaciile din țară!
  • Unt de cacao (click aici). Vreau să îl folosesc pe zonele uscate (coate, buze, cuticule), dar și pe cicatrici sau vergeturi.
  • Deodorant natural cu Aloe Vera, 75g (click aici). Sunt curioasă cum este acest deodorant, îmi doresc să aibă un miros plăcut și să fie eficient.

  • Condiment pentru carne (click aici). Trebuie să recunosc că am cumpărat aceste condimente mai mult pentru borcanul cu râșniță, pe care vreau să îl refolosesc apoi pentru alte condimente.
  • Săpun exfoliant cu citrice (click aici). De ceva vreme am renunțat la gelul de duș și folosesc doar săpunuri solide, așa că sper ca acesta de la Madre Labs să fie perfect pentru vremea caldă de afară.
  • Enzime Papaya (click aici). Am cumpărat acest supliment iHerb pentru zilele în care mă simt balonată sau simt că stomacul meu nu este tocmai fericit.
  • Organizator pentru pastile (click aici). Chiar eram în căutarea unui astfel de organizator și mă bucur că l-am găsit pe iHerb cu acest preț mic.


  • Trial iHerb: Pastă de dinți pentru copii (click aici). Mi-am ales această pastă de dinți din categoria trial datorită prețului mic, dar și pentru că îmi plac de obicei pastele de dinți pentru copii.
  • Băutură proteică, aromă de vanilie (click aici). Pură curiozitate, preț mic, de ce nu?
Aștept acum nerăbdătoare să îmi ajungă coletul și să dau iama în produsele comandate! Nu uitați că puteți beneficia de o reducere de 5$ pentru prima comandă iHerb dacă folosiți codul ZRT065. 
Voi ați mai comandat ceva recent de pe iHerb? 
Ce produse vă plac cel mi mult?

Pagini