Cum să scap de roz?

Deși îmi place să cred că am trecut peste acel prag al copilăriei, e drept că am momente când mă trezesc cumpărând tot felul de lucruri pentru copii de șase ani. Poate de asta recent am dat o comandă pe internet ce include o pijama dintr-o bucată cu o zebră tare simpatică și pufoasă. Da, are urechi și coadă. Sărind peste zebra pe care abia aștept să o port, tot la acest capitol am rămas și când vine vorba despre decoratul casei. Îmi place mai mereu să adaug câte un obiect roz în cameră, cumpăr tot felul de fundițe, fețe de masă cu desene animate, lenjerii de pat cât mai colorate sau prosoape de baie cu buline. Să spun și că sâmbătă mi-am cumpărat un halat de baie roz bombon? Să spun! Dar pe cuvânt de onoare că pur și simplu nu mă pot abține. 


Că tot vorbeam despre pat, e bine de știut că, scotocind după lenjerii de pat moderne de la cumparamisim, m-am trezit tot în colțul vesel. Așa fac mereu: după ce mă uit la lucrurile serioase, de oameni care au trecut de 20 de ani, trec la cele pentru vârsta mea... împărțită la 5. Și nu că ar fi ceva rău, până la urmă este dormitorul meu și mi-l decorez așa cum vreau eu. Dacă vreau ca lenjeria mea de pat sa fie roz cu buline, atunci așa să fie. Și cred că așa va fi, fie vorba între noi.

Îmi place că pe site-ul www.cumparamisim.ro găsești lenjerii de pat și pentru oameni mai serioși, dar și pentru cei mai jucăuși. Tocmai de aceea m-am îndrăgostit iremediabil de patru lenjerii de pat pe care deja mi le imaginez la mine în camera:





Ziceți și voi ce părere aveți: e ceva în neregulă cu mine sau nu? 
Voi ce lenjerii de pat aveți? Sunt de oameni mari sau nu?


Pagini