OOTD: Khaki Trench

De ce e oare așa de greu să te întorci la muncă după o vacanță prelungită? Vineri a fost ziua mea, duminică Paștele și am tot ținut-o în relaxare și... mâncare. Dar e momentul să ne întoarcem la programul de dinainte, să ne facem o cafea mare și să renunțăm la culcatul spre dimineață.


                                                                                         ❤❤❤

Fotografiile din acest articol au fost făcute de ziua mea. Am avut o zi super relaxantă, de cumpărături în mall și petrecut timp de calitate alături de cei dragi. În ceea ce privește ținuta, eram restantă de ceva vreme cu o ținută care să conțină trench-ul SheIn. E o piesă pe care o port destul de des în ultima vreme și îmi place la nebunie cum arată cu topuri mai scurte și ghetele mele maro. Că iubesc blugii rupți nu e o noutate, iar această pereche este una dintre peferatele mele. Am completat ținuta cu un pulover scurt, ghete maro și o geantă încăpătoare. Mi-am prins părul într-un coc dezordonat și am fost gata de plecare!



În ultima vreme port tot mai des brățara pe care mi-am luat-o de pe Imperi.ro. Este o brățară din pietre semiprețioase howlit turcoaz mat de 6 mm. Sferele sunt din oțel inoxidabil placat cu aur de 24 k. 

CE PORT:



CE AM ÎN COȘUL DE CUMPĂRĂTURI SHEIN:

1. Rucsac
2. Kimono

Pagini