OOTD: Stripes drive him crazy

Andrei îmi spune că cel mai greu de fotografiat sunt dungile. Ce fac eu? Îmi iau bluza de mai jos, o altă salopetă în dungi și o fustă asemenea. Smart huh? Abia aștept să vadă că mai am o grămadă de dungi de pozat


Adevărul este că e foarte ușor să porți dungile, mai ales dacă sunt alb-negru. Sunt ușor de asortat cu alte piese basic (blugi rupți, fuste midi, pantaloni scurți etc), dar nu cred că am încă tăria să port o bluză în dungi cu o fustă cu imprimeu floral deși, recunosc, arată grozav în unele combinații, așa cum sunt cele de mai jos:


Bluza mea în dungi subțiri (click aici) are ceva aparte prin modelul dantelat de la mâneci. Cu toate acestea, nu sunt pe deplin mulțumită de material, care este tare călduros și nu se împrietenește deloc cu vremea de afară. În ultima vreme stau mult în picioare (și ohoo ce o să mai stau vara asta!), așa că apelez din ce în ce mai des la pantofi sport sau orice are talpă comodă.



Bluză în dungi/Striped Blouse: HERE


Pagini