OOTD: Chilipiruri din Second Hand

V-am spus și în ultimul outfit că sunt îndrăgostită de combinația fustă + pantofi sport. Așa că nici azi nu este o excepție. Nici ieri și, probabil, nici zilele călduroase care vor mai urma.

Fusta asta albastră e cu adevărat specială și îți oferă un aer romantic chiar dacă alegi să o porți ca mine, cu teniși Converse și nu cu sandale elegante. Are material dublu, deci nu e transparentă. Însă are și un mic defect: se șifonează destul de repede, indiferent dacă o calc minute bune înainte să plec de acasă. Îmi place însă că are elastic în talie, așa că e tare comodă.

Am purtat și noua mea gentuță cumpărată cu 3 lei recent dintr-un Second Hand unde merg cel puțin o dată pe lună. În ultimele zile am purtat-o cu mare drag, asta pentru că e ușoară și foarte practică. Tot într-un Second mi-am găsit și tenișii Converse, cu prețul fantastic de 5 lei. După cum vedeți, nu fug de hainele la mâna a doua, ci cred că poți găsi o mulțime de produse de calitate la prețuri foarte bune. Nu cred în ideea ,,Nu am bani să mă îmbrac bine”. Ia la pas toate magazinele Second Hand din orașul tău și, cu răbdare, poți găsi adevărate chilipiruri la doar câțiva lei!



Fustă/Skirt: AICI/HERE


Pagini