Am descoperit un rimel de nota 10!

Am mai spus de 984304248 de ori ca singurul produs de machiaj de care nu ma pot lipsi este mascara. Chiar daca nu imi machiez deloc tenul, parca nu pot sa ies din casa fara a-mi accentua putin ochii. Iar in ultima vreme ma declar foarte multumita de mascara Volume Million Lashes de la L’oreal.

❤❤❤

In primul rand, este foarte important sa stabilim ca fiecare dintre noi are nevoie de o mascara diferita, asta pentru ca genele noastre nu sunt identice. Unele avem genele lungi, dar rare, altele subtiri si blonde sau poate ca avem gene scurte orice tratamente minune am incerca.

Multa lume imi spune ca sunt o norocoasa, asta pentru ca am genele lungi. Asa sa fie oare? Adevarul este ca atunci cand eram mica mi le tundeam cu foarfeca. Obicei pe care il mai practic si acum, uneori. Asta pentru ca genele mele tind sa creasca prea mult si sa imi intre in ochi, provocandu-mi lacrimari si usturimi. Iar daca mai folosesc si o mascara pentru volum, atunci clar ca se ingroasa gluma.


Si atunci care este parerea mea despre aceasta mascara Volume Million Lashes de la L’oreal?

Cu toate ca este o mascara pentru volum, mie mi se pare ca alungeste foarte frumos genele si le ofera un aspect natural, ideal pentru look-ul de zi cu zi. In plus, genele sunt separate bine si nu raman in smocuri stranse, asa cum am patit cu alte produse. Pensula are o forma interesanta, nici prea mica, nici prea mare, cu peri tari din plastic. Periuta nu este fixa, ci se poate curba usor, pentru a face aplicarea cat mai usoara cu putinta. Asadar, nu am nevoie de mult timp pentru a-mi rimela ambii ochi. Puteti vedea mai jos exact cum arata aceasta mascara L’oreal inainte si dupa pe gene:


Pentru mine este foarte important ca mascara pe care o folosesc dimineata sa reziste nemiscata pana seara pe gene. Nu imi place (si cred ca nimanui nu-i place) sa se trezeasca peste zi cu bucati faramitate de mascara sub ochi sau cu urme negre total inestetice. Atunci cand te machiezi si pleci de acasa, retusurile dupa o ora sunt ultimul lucru pe care mi-l doresc. Mai ales daca aplic corector in zona cearcanelor, care s-ar strica atunci cand imi sterg eu rimelul cazut. Asa ca din start caut un produs rezistent, care sa nu ma dezamageasca.

Mascara Volume Million Lashes de la L’oreal rezista de dimineata fara seara fara nicio problema. Cu toate acestea, nu este genul de mascara care sa se demachieze extraordinar de greu (stiti si voi, genul acela care iti face genele sa cada).

Eu una sunt foarte multumita de aceasta mascara si cu siguranta a urcat in top 3. Am cumparat-o de pe Aoro.ro cu 32 lei, acolo unde gasesc mereu toate cosmeticele si produsele de ingrijire de care am nevoie la preturi foarte bune.


Astept cu mare drag parerile voastre si m-as bucura sa imi scrieti care este mascara voastra preferata! J

Pagini