Review șampon și demachiant Anian de la Triodeluxe

Timp, timp, timp. Energie, motivație, focus. Are cineva să îmi dea și mie ceva? Azi vreau să vă vorbesc despre două produse pe care le-am tot încercat. Merită sau nu investiția? Citiți mai jos:

❤❤❤

  • Șampon tratament cu extract de ceapă ANIAN

Se pun la amestecat un păr nici prea gros, nici prea subțire, cu tendințe de uscare la vârfuri, îngrășare la rădăcină, peste care adăugăm sensibilitate, mătreață și mâncărimi ale scalpului. Sună fun, nu? Cam cu asta mă lupt de când mă știu și rareori găsesc un șampon potrivit mie. Acest șampon tratament cu extract de ceapă Anian de la Triodeluxe nu mi-a agravat problemele, însă nici nu a făcut minuni în ceea ce privește scalpului. Bineînțeles că nu mă puteam aștepta la asta, dar am descoperit un șampon bun, ce curăță bine și nu foarte agresiv scalpul, care face multă spumă și lasă în păr un miros plăcut (pentru că nu, șamponul nu miroase a ceapă, ci are un parfum proaspăt, curat, fresh). 

Cred că acest șampon s-ar potrivi acelora dintre voi care au un scalp normal, fără dificultăți. Mie nu mi-a uscat părul chiar dacă nu am folosit balsam sau mască la spălare. Merită o încercare!  Se găsește AICI, la prețul de 32 lei pentru o cantitate de 400 ml.


  • Lapte demachiant cu proteine ANIAN


În schimb, cu laptele demachiant nu am avut nici cea mai mică problemă. Este de departe unul dintre cele mai bune demachiante pe care le-am încercat, asta pentru că nu mi-a iscat nicio problemă și a curățat impecabil machiajul de fiecare dată. Folosit pentru a curăța machiajul ochilor, demachiantul nu ustură, nu provoacă înroșirea ochilor, dar în schimb demachiază și mascara sau tușul rezistente la apă. Textura este una ușoară, lejeră, iar demachiantul lasă pielea hidratată și deloc lipicioasă. Cu toate acestea, eu nu aș putea doar să folosesc demachiant și atât seara, ci prefer să îmi curăț pielea și cu un gel de curățare. Se găsește AICI, la prețul de 22 lei pentru o cantitate de 250 ml.


Nu uitați să vizitați și voi site-ul www.triodeluxe.ro pentru mai multe produse de îngrijire. Eu deja am pus ochii pe niște produse pentru îngrijirea părului, care să mă ajute să am un fir mai hidratat și un scalp purificat. 

Pagini