De ce am început să iau seleniu și zinc în fiecare zi

Nu e tocmai fun să ai 21 de ani și să auzi că nu stai 100% bine cu sănătatea. Și nici să ai un organizator de pastile pentru fiecare zi a săptămânii, care abia se închide. Totul a început în urmă cu ceva vreme, când o banală vizită la ginecolog s-a transformat în ,,Bam, ai ovare polichistice!”. Toate întrebările căpătau răspuns: menstruația neregulată, durerile cumplite, ușoara acnee, fluctuațiile de greutate. Plus că la toate astea se adaugă și o enervantă cistită repetitivă, care mi-a mâncat viața și sufletul de ceva ani. Am zis de ceva vreme pas la antibiotice, mai ales că, de fiecare dată, uroculturile îmi râdeau în nas marcând lipsa bacteriilor.

La recomandarea doctorului, am început să iau zilnic Seleniu și Zinc


În rețeta de la doctor am primit indicații să iau și un supliment de seleniu + zinc, menit să îmi întărească imunitatea și să mă ajute cu tot ce ține de ovulație and stuff. Așa că am căutat soluții. Nu îmi place să îmi bombardez corpul cu 1000 de chimicale care fac bine pe o parte, dar mă afectează pe alta. M-am documentat al naibii de mult și am decis că cel mai bun supliment care să se potrivească cu stilul meu de viață este unul bio. Și așa am dat peste Pharma Nord, care are exact combinația de ingrediente care îmi trebuia mie.



Cam așa stau lucrurile în ceea ce privește compoziția suplimentului Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma Nord:

1 tabletă conţine


% DZR*
Seleniu (SelenoPrecise)
100 µg

182%
Zinc (gluconat de zinc)
15 mg

150%
Vitamina A
800 µg RE

100%
Vitamina B66
2 mg

143%
Vitamina C
90 mg

113%
Vitamina E
15 mg α-TE

125%

Cel mai mult m-am bucurat că este necesară doar o capsulă pe zi, eu fiind extrem de uitucă și urând din suflet pastilele care se iau câte 2 bucăți de 3 ori pe zi. În plus, am apreciat enorm blisterele drăguțe, care asigură o igienă de necontestat a produsului. Tabletele sunt micuțe, rotunjoare și ușor de înghițit.

Ce beneficii ai cu un supliment Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma Nord?


Deși încerc să mănânc cât mai sănătos, recunosc că nu mă omor după alimentele foarte bogate în seleniu, așa cum sunt tonul natural, ficatul de vițel, scoicile, nucile și alunele crude sau macroul. Fără seleniu, imunitatea noastră ar fi extrem de scăzută, iar corpul o pradă sigură împotriva infecțiilor.

Seleniul contribuie la funcționarea normală a glandei tiroide, ajută la protecția împotriva stresului oxidativ care cauzează îmbătrânirea prematură și chiar cancerul. Seleniul este totodată un supliment ce ce ajută să ne păstrăm frumusețea, el fiind recomandat în tratamentele pentru acnee, dar și pentru întărirea unghiilor și a părului. În plus, deficitul de seleniu este asociat cu bolile articulare sau chiar cu infertilitatea, lucru pe care nu cred că și-l dorește nimeni.

Zincul este și el un element vital vieții, care ține sinteza ADN-ului sub control, ridică imunitatea și luptă împotriva radicalilor liberi. Zincul este un supliment foarte util pentru persoanele ce vor să aibă un bebe, pentru că îmbunătățește fertilitatea, prin reglarea menstruației și a ovulației.

Suplimentul Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma Nord mai are în compoziție și vitamina A, vitamine B6, vitamina C și vitamina E, care creează un mix perfect pentru un corp sănătos. 

Cum mă simt de când am inclus în dieta mea seleniu și zinc?


De când țin acest tratament, simt o îmbunătățire la nivelul pielii, în primul rând. Tenul meu a început să arate tot mai bine, coșurile s-au mai rărit, simt cu adevărat că unghiile mele sunt mai puternice și nu mai las atât de mult păr pe pernă. Totodată, de când iau seleniu și zinc nu am răcit deloc, deși toată familia mea a făcut-o, iar frigul mi-a ajuns și până la cel mai mic oscior. 

Cel mai drag îmi este însă că nu am mai avut episoade de cistită și am observat că ciclul menstrual a început să se regleze. Știu că nu se va întâmpla peste noapte o schimbare, dacă aș fi vrut asta luam anticoncepționale. Simplu, rapid, dar cine știe cu ce efecte în viitor.

Vă recomand să mergeți regulat la medic, să vă faceți măcar o dată pe an analize amănunțite de sânge și să vedeți ce carențe aveți. Foarte multe dintre stările pe care le aveți se pot explica printr-un nivel scăzut de seleniu sau zinc, mai ales că tindem cu toții să mâncăm cât mai procesat și uităm de mâncarea cu adevărat hrănitoare. 

Pagini