Tag: 7 questions about beauty, from BeautyBarometer

Buna, dragile mele !


   Acum putin timp, una dintre bloggeritele pe care eu le apreciez mult, Ana-Maria, a implinit 2 ani de cand activeaza pe blogul ei, BeautyBarometer. Tin neaparat sa ii urez multi, multi ani in blogosfera de acum inainte, caci este intr-adevar o profesionista in ceea ce face. Pe langa faptul ca Ana-Maria este o perfectionista si scrie articole tare utile, ea are o campanie numita ,,Testeaza si tu!", pentru bloggerite. Eu am avut sansa sa fiu aleasa pentru a testa produse trimise de ea si am fost promovata pe blogul ei, acest lucru contituind o adevarata rampa de lansare pentru mine, ca si bloggerita la inceput de drum.
   La evenimentul pentru aniversarea celor 2 ani de blog, participantele au raspuns la 7 provocari. Desi eu nu am fost acolo, vreau sa raspund azi la acestea.

1.       Ce inseamna pentru voi industria de beauty, cosmeticele? Fiind atat de pregatite si documentate, cum cumparati voi acum un produs cosmetic? 

   Oricat de documentata as crede ca sunt, pentru mine industria de beauty inseamna inca un ocean imens, eu fiind abia un pestisor ratacit.Sincer, lucrul care ma deranjeaza cel mai tare uneori este imposibilitatea de a putea vedea lista ingredientelor. De exemplu, la produsele Avon sau Oriflame, in catalog nu apare aceasta lista si cumparam in necunostinta de cauza.
    Trebuie sa recunosc ca de multe ori cumpar imulsiv, fara documentare, mai ales cand vad mare:,,Reduceri !". Faptul ca am blog si ca urmaresc multe bloguri sau youtuberite este un avantaj, caci am deja o parere formata despre multe produse de pe piata. Va sfatuiesc ca inainte sa cumparati sa dati totusi un search pe Google, va poate fi de mare folos. Eu mereu caut postari de genul: ,,sampon X review blog".

2.       Care considerati ca au fost brandurile cu cea mai buna evolutie in ultimii 3 ani pentru piata romaneasca?

   Primul lucru la care ma gandesc este Farmec. Mi se pare ca au avut o evolutie fantastica si ca s-au dezvoltat enorm. Acum putem gasi la ei de la oje, creme, pana la lotiuni cu SPF sau tratamente pentru par. BIG LIKE !

3.       Haideti sa facem niste previziuni pentru 2014 – care credeti ca vor fi cele mai interesante produse cosmetice care vor veni pe piata romaneasca?

   Hmm.. o intrebare grea. Eu sper, dar nu stiu daca se va realiza, ca vor evolua din ce in ce mai mult firmele care sa aiba in compozitie mai multe ingrediente naturale, nu la coada unei liste plina de parabeni sau alcool.


     4.       Veti primi fiecare cate o foaie de hartie, va rog sa treceti pe ea cele 10 produse cosmetice pe care le-ati cumpara in acest moment, indiferent de context J - financiar sau geografic.

        1. Paleta Naked (oricare)
         2. Fond de ten Chanel Mat Lumiere
   3. Concealer Dream Lumi Touch
   4. Lotiunea micelara Bioderma
   5. NYX Jumbo Pencil
   6. Farduri Inglot (orice culori !)
   7. Toata gama Paula's Choice  pentru ten problematic
   8. Un ulei de parfum(sunt curioasa, am auzit ca persista multa, miros bine, doar ca sunt cam scumpe)
   9. Oja Dior, nuanta Orange Psychedelique
   10. Ruj Estee Lauder All-Day, nuanta Coral Tangerine

5.       Vreau sa atingem centrul discutiei – Ultimate beauty choice – sa luam acel exemplu comic cu evadarea pe o  insula pustie J si care ar fi cele 7 produse pe care le-ati lua cu voi acolo. 7 este o cifra magica J. 


        Asta e clar o propunere interesanta. Asadar, as lua cu mine:
   1. Avene, emulsie de plaja cu SPF 50, pentru ca as putea-o folosit pentru ten si corp
   2. Gel de dus cu cafea, Yves Rocher
   3. Lotiunea micelara de la Avene
   4. Apa termala Avene
   5. Sampon(preferabil pentru par gras)
   6. Crema de galbenele
   7. Scandal Eyes Mascara (asa, ca fim si dragute) 

6.       Sunteti pe fuga catre un eveniment de beauty si  trebuie sa va faceti un machiaj in exact 4 minute, nu 5 minute, ci 4. Ce produse folositi si cum faceti machiajul?

   De obicei ma machiez intr-un timp asa scurt, asa ca nu e deloc greu pentru mine. As aplica CC Creamul de la Max Factor, pentru ca hidrateaza tenul, acopera bine si are SPF. As matifia totul cu pudra Essence si as contura repede pometii cu o pudra bronzanta Elf. As umple golurile sprancenelor cu un creion maro, apoi repede as rimela sprancenele cu  Scadal Eyes si un glos Yves Rocher. Toata procedura dureaza mai putin de 5 minute in fiecare dimineata a mea !

7.       Ganditi-va ca pregatim o scrisoare capsula pentru viitor, pe care o vor citi bloggeritele de beauty care vor exista peste 10 ani, va rog sa notati pe aceasta coala mare de hartie fiecare un sfat, o recomandare, ceva despre un produs sau o marca, orice doriti voi.

   Hmm.. cel mai bun sfat cred ca ar fi: Fa mereu cate ceva pentru tine, daca faptul ca-ti cumperi un ruj te face fericita, fa-o cat mai des cu putinta !


   Cam acestea sunt raspunsurile mele.. Astept sa vad ce idei aveti si voi, iar daca vreti, va puteti inscrie si la concursul Anei.

   Pupicei,
   Lore.
   

Pagini